کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آپارتمان

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۴ ق.ظ

  آ.ن: با وجود سطحی بودن و روان بودن لحن این شعر ، بسیار شعر عمیقیه ، حتما" بخونین.  

خونه ما توی آپارتمانه، آپارتمانی کـ خیلی مامانه
همسایه هایی کـ همه قاطی ان، اکثرنم آدمای لاتی ان
خونه اول خونه شهینه، با 28 تا بچه توش می شینه
شهین خانم آدم راحتیه واسه خودش عمه امتیه!
بنده خدا کـ سنی هم نداره این همه بچه از کجا می آره؟
به احتساب من ورپریده، هردو سه ماه یه بار، سه بار زاییده!
حقوق شوهرش بخور نمیره، بچه می آره یارانه بگیره
همسایه بالایی ما حمیده، پشت تموم مردا رو خمیده
رو گردن تک تکمون سواره، از همه محله آتو داره!
فکر می کنه خونه ش یه جور معدنه، سی ساله داره خونه شو می کَنه!
آشغالاشو می ریزه تو کریدور، ماشینشو می شوره تو آسانسور
صدای ضبطشو زیاد می کنه هر غلطی دلش بخواد می کنه
دستامونو بدجوری بسته نامرد، نمی شه اعتراضی هم بهش کرد
با مدرکاش رومونو کم می کنه، می آد حیاط«بگم؟بگم؟» می کنه!
همسایه روبه روییمون جواده، دهن و چن جای دیگه ش گشاده!
صب تا غروب تو خونه شون می خوابه، آدم دس به پول نه دس به آبه
می ترسیدیم بگنده یا بمیره، آخه هف هش ساله حموم نمی ره
بچه های محله آروم آروم با همدیگه جوادو بردن حموم
روی تمام لیف و کیسه ها زرد، صابون جوادو دید حسابی کف کرد
به موش یه سیم فاز، به پاش سیم نول، یه ربع گذاشتنش تو تشت الکل!
با صابون و شامپو ستیزه کردن، جوادو آخرش یونیزه کردن!
آوردنش بیرون مث جنازه، تازه دیدیم بنده خدا چه نازه!
بعد حموم، جواد شکل مداد شد، شلوارشم دیگه براش گشاد شد
همسایه آخری یه خورده چیزه، چیز یعنی چیز ننه مرده چیزه!
مَرده ولی همه ش عشوه می ریزه، خودت بگیر دیگه، یه کم مریضه
پشت سرش حرف و حدیث زیاده، راه می ره با یه عالمه افاده
رفیقاشم برادر دینی ان، تصادفا البته قزوینی ان
یکی تو ذهنم داره چیزی می گه: داری دیوونه می شی، بسه دیگه
همه ش توهمه، توهم بده، فکرای کشدارتو هی کش نده
کی گفته خونه ات تو آپارتمانه؟ آپارتمانی کـ خیلی مامانه؟
ببین داری توی خودت می گندی، بسه دیگه به چی داری می خندی؟
به این کـ دیوونه شدم می خندم، دارم به رویای خودم می خندم
خونه ما توی آپارتمانه، آپارتمانی کـ خیلی  مامانه!

 

  آ.ن: داروین می گفت انسان ها میمون های تکامل یافته اند 
  و من کسی را می شناسم که هنوز تکامل  نیافته!  

  • ۹۱/۱۰/۱۸
  • آیدین

خونه

آپارتمان

شعر طنز

دیدگاه‌ها (۷)

این شعر خیلی دیگه آخرش بود!!

بهترین پستت در این وب جدید بوده تا حالا!!

من با اسم خودم کلی حال کردم !!

"صدای ضبطشو زیاد می کنه هر غلطی دلش بخواد می کنه"


پاسخ:
خواهش میکنم ، امیدوارم همه متوجه قضیه شده باشن!
بانمک بود!
+امروز انقد اعصابم خورد شد سر اون پستت دیگه حال نداشتم اینا رو بخونم اصن!
++ :|
پاسخ:
آره!
آیدین نوشتت منو کشته
اون آدمرو منم میشناسم

من در تکمیل صحبت ها بگم که خب  معلومه همین طوری که جزء ملت های تنبل حساب نمیشیم که.

یکی از نشونه هامون اینه که سه ساعت میشینیم جلوی تلوزیون سریال آبکی

و همراه با پیام بازرگانی نگاه میکنیم اما همچین که یه متن از 5 خط بیشتر شد نمیخونیم.


راستی متنش جالب بود.

من حمید رو هی میخوندم حمیده و متعجب ادامه میدادم.

( آیکون تعجب، بعدم آیکون تشویق ، آخرشم خدافظ)

پاسخ:
(آیکون دستتون درد نکنه و وبلاگ خودتونه و قابلی نداشت)

بله

چی کار کنیم دیگه

دوست!!!!!!!!!!!!!با آدم چه ها که نمیکنه!

منم نمیخواستم بخونم

ولی گفتم مثه اون یخچاله ناراحت میشی

به خاطر همین خوندمش!:دی

ولی از دستش میدن اگه نخونن!

پاسخ:
پس نتیجه میگیریم بقیه ی طولانی ها رو هم باید بخونی.

چه طولانی بود

ولی خیلی خنده دار بود!!!!!!

دلم واسه این شهینه سوخت!!!!!!!!بیچاره!

پاسخ:
:))
من مطمئنم خیلی ها بخاطر طولانی بودنش نمیخوننش!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی