کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اذیت نکنید

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹ ب.ظ

این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک لاک می زنن

وسطشم طرح می زنن خفن

بُته جِقه و مینیاتور و نقش برجسته !

اما دست راستشون رو میبینی،

انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده ،اینا رو اذیت نکنید!

اینا دست چپشون ضعیفه !

  • ۹۲/۰۲/۱۰
  • محمدرضا اکبری

خفن

لاک

دختر

دیدگاه‌ها (۸)

حالا لاک زدن هیچی!
ناخن گرفتن!
من همیشه شنبه ها امتحان دارم بعد فرض کنید جمعه میخوام ناخنامو کوتاه کنم همیشه هم ناخن انگشت شست دست راستم میشکنه !
پاسخ:
الـهـــی الـهـــی!
سخته!
خوبه ک یادته ...
پاسخ:
آره خیلی خوبه!
به بقیه هم نصیحت میکنم که حافظتونو تقویت کنین! خیلی خوبه!
من آلزایمر دارم، همش درگیرم با خودم :|
آره یادمه!
باهوش نیستم ... خیلی زیادی دقیقم ... اما نمیدونم چرا همیشه املاهامو (مخصوصا دوره ی راهنمایی) گند میزدم ...
پاسخ:
اشکال نداره!
آفرین باهوشیا!
پاسخ:
کلا هرکی میاد تو این وب باهوشه!
مخصوصا نویسنده هاش

من اینجا میگردم غلط  املایی،دستوری و ... پیدا میکنم ... میبخشیدا ...

بر اساس گفته های سها "فمینیسم" درسته ... نه "فمنیست" ...

پاسخ:
فمینیسم اسم یک خط فکریه،
اما فمینیست یک صفته برای کسایی که از این خط فکری تقلید میکنن!
حالا خودتون ببینید کدوم درسته :دی
من نظری ندارم:دی
نه بابا ما رو چه به این حرفا!
ما به همون تساوی بین حقوق زن و مرد و علل الخصوص دختر و پسر راضی ایم!
با اینکه اگه بگم درسته از نظر فمینیسمی جرمه ولی واقعا درسته!
پاسخ:
شما کـ فمنیست نیستی! هستی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی