کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آرامش به ما نیومده

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

آرامش به ما نیومده بغرعان! دو دقیقه اومدم سر پنجره یه هوایی بخورم ...

  • ۹۲/۰۱/۲۴
  • آیدین

آیدین

دختر ها

دیدگاه‌ها (۱۰)

حق با شماست رها خانم
من واقعا نمیدونم چرا عکس اینجوری شده !!!
ینی فکرم نمی کنم حتی ایدینم سانسورش کرده باشه

اینکه روسریش افتاده خیلی بده ؟؟؟

چه بدی ای داره ؟؟؟

ما که اونو نمیشناسیم!!!

اگه اینطوریه که نباید هیچ فغیلم خارجی ای رو ببینیم که خانوما توش حجاب ندارن !!!

اینطوری عکستون خیلی زشت میشه!!!

پاسخ:
ببخشید ، ولی همین کـ عکس همینا رو بدون اجازشون گذاشتیم اشتباهه ... اون کـ ...
بعله !!
اونی که سانسور شده خواسته به کمک آقای نیوتون بیاد و مثه این که بر طبق قانون جاذبه روسریش افتاده!!
وبلاگ ما هم که فرهنگی اصن نمی تونیم ازون عکسا نشون بدیم !!!

در پاسخ به این که چرا روسری بقیه نمیفته به عنوان یه کنکوری میتونم بگم یک نیرویی دیگر مخالف نیروی جاذبه زمین داره به روسری وارد میشه که این نیرو شاید نیروی "جاذبه آیدین" باشه که اون بالا دم پنجرست!!
پاسخ:
خوبه ، بازم از این نکته کنکوریا بده!

خیلی دلم میخواد بدونم اون چیزی که مثلا سانسورش کردن چیه ؟؟؟

مثه روح میمونه !!!:دی!!!

کنجکاو شدم یهو...

پاسخ:
ببخشید ، اون دیگه خیلی بد بود!

اِ!

آیدین ؟؟؟

خر دیگه چیه ؟؟؟

مودب باش

من خیلیم سپهربلاگو دوست دارم...

پاسخ:
ببخشید!
خر کـ خیلی حیوون مفیدیه!

هه!

هیما جون

این سپهربلاگ قاطیه

کلا سرورش نمیاد!!!

دلم میخواد یدونه بکوبم تو سرش!!!

خو آدم دلش واسه دوستاش و پستاش و نظراش تنگ میشه دیگه...

آدم که نیس بفهمه...:دی

پاسخ:
واقعاً! سپهربلاگِ خر!

به رها ( البته با اجازه صاحب خونه):

رها جون چراوبت باز نمیشه؟ کجایی مادر؟

معمولا دم پنجره میان آیدین!!!!

راستی یه سوال : اینا چطور روسریشون نیوفتاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:
والا بعضی جاها نیوتون باید ضایع بشه دیگه!

هوا میخورده که سر درد گرفته دیگه...

آخهمن به تو چی بگم آیدین؟

پاسخ:
بعله!
سر پنجره هوا میخوری؟؟؟؟؟
پاسخ:
آره دیگه!
هوا میاد!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی