کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آرایش دخترا

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۶ ق.ظ

بعضی ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻦ

ﻭﻟﯽ ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺻﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ :|

 

  آ.ن: ببخشید، چند روز نبودم، یکم کار پیش اومده بود، 2تا اجرا با هم دارم(!)  

 

  • ۹۲/۰۶/۰۶
  • آیدین

دختر ها

آرایش

دیدگاه‌ها (۲۱)

ببخشیداشتباه نوشتم مهتاجون

سلام نگارجون من نمیدونستم که رهااهل قزوینه واگرنه اصلا این حرفونمیزدم ولی خودت بروتو وب رها ازش معذرت خواهی کردم.خیلی خوشحالم که مدتی که نبودم همش به فکرمون بودی توبهترینی نگار

اونقدری که کامنتا جذاب بود خوده پست نبود:|:))
تورو خدا بیخیال!رهـــــــــآ!رها جان آخه چرا نمی خوای بیای؟!اصا بدون تو ک صفایی نداره ک!
ستاره خانوم گلم آخه خب رها خودش تو قزوین زندگی می کنه تو ک نباید درباره ی قزیوینیا انقدر تند حرف بزنی!
بچه ها لطفا آدرس وبلاگ رها و ستاره رو ب من بدین!لطفا! :(
پاسخ:
وبلاگ رها
وبلاگ ستاره رو ندارم.
من ادبیاتم خیلی هم خوبه!!!!!!!امن یه بباردیگه نظرموخوندم دیدم  من بعدبیان کردم حالاکه چیزی نشدمن ازشمامعذرت می خوام
رها بیخی!!!!!!!!!
جدی جدی قصد نداری نیای کـ؟؟؟
پاسخ:
نه بابا! شوخی میکنه!

توهین که کردی!!!خودتم میدونی!!

من اصلا هم دلم نمیخواد دعوا کنم!!!من تاحالا با کسی دعوا نکردم تو این وب!جز یه نفر!!!که اونم اینجا اتفاق نیفتاد!!!

در ضمن، من با اونا دعوا نکردم!!!من فقط راجع به اسمش گفتم!!!

بعدشم فک نکنم که % و . جای دوری باشن!!!

حقیقت تلخه، ولی هر چی باشه بهتر از دروغ شیرینه!!!

ادبیاتت مشکل داره دیگه!کیه که انکار کنه؟!

شما تشریفتو بیار!

من دیگه نمیام!!!!

پاسخ:
✔ بیخیال رهاخانم! این وب بدون شما صفا نداره اصن! تک تک دوستان کمی تا قسمتی طنزی ما، حضورشون لازمه تا وب همین جوری گرم بمونه! فکرنکنم ستاره هم منظور بدی داشته باشه، حالا یکمی منظورشو بد گفت! دیگه شما ببخش به بزرگواری خودت! یه موضوع کوچیکو بیخودی بزرگ نکنید بابا ;)
عزیزم من اصلاقصدتوهین نداشتم اگه توهینی کردم ببخشید اما من  نمیدونم کجا توهین کردم جایی که توهین کردمو میشه بگی ؟تودلت می خوادهمش دعوابگیری  حتی با اون تقسیم ونقطه هم دعواگرفتی بی چاره ها دیگه نمیاین ادبیات منم خیلی هم خوبه.این یه توهین به من کردی!ایدین جان اگه هم دوست نداری بگوکه دیگه تووبت نیامونظرنزارم!!!
پاسخ:
✔ میدونم شما منظوری نداشتی ستاره خانم، ولی قبول کن یکمم ادبیاتت تنده! یکمی بهتر حرف بزنی، ازین بحثا هم پیش نمیاد! بعدشم با یک بار سفر یا با 4تا جوک که نمیشه درمورد همه ی مردم یه شهر همچین حرفیو زد!
آ.ن: ستاره خانم، نه ما گفتیم شما نیا اینجا. نه فکر کردیم منظوری از حرفاتون زد. نه میشه گفت اون خانم تقسیم و خانم نقطه حرف درستی میزدن. حرف ما اینه کـ اینجا اصلاً در مورد هم قضاوت بد نکنید.
رها فکر نکنم ستاره منظوری داشت!
آره آیدین خیلی قالبت قشنگه!دستت درد نکنه.
پاسخ:
ممنون.

ستاره خانوم، هرچی سعی کردم که قسمت آخر نظرتون رو بفهمم نشد!!

ادبیاتتون هم که ماشالا... :|

تازگیا دُشمنام زیاد شده!!!شما هم هر چی دلت میخواد راجع به هرکس که عشقت میکشه بگو!!!منم میشینم نگاه میکنم شاید یه چیزی یاد گرفتم!! :|

(آدم با یبار جایی رفتن نمیتونه درباره ی مردمش قضاوت کنه!شما هم یکم روی نحوه ی صحبت کردنت تجدید نظر کن لطفا)(+منم قصد توهین نداشتما!ناراحت نشی!)


راستی آیدین، قالبت مبارک!!رنگش خیلی قشنگه!!! :)

پاسخ:
مرسی رها.
سعی کردم یکم از تریپ مشکی دربیام.
من که بدصحبت نکردم من یه بارقزوین اومدم یه چیزایی دیدم که نگو البته خوب وبدهمه جاهست اما اون جاخوب کم پیدامیشه حتی مردم قزوینوه یه یه چیزی میشناسن حتی جوکم درموردقزوین زیاده من قصدتهین ندارم
پاسخ:
ستاره بس کن.
چه ربطی داره!؟
جوک در مورد رشتم زیاده، اینا همه واسه اینه کـ بین ما هموطنا اختلاف بیافته. ولی نمیافته.

من این هنرکاری پسرا رو دیدیم که میگم!!!

گویا در این مورد,شاهد هم از غیب رسیدن...

بعدشم بله ما لباس گل گلی با گلای ریز میپوشیم که البته اونم نوعی طرحه.چند ســــــــــــــــــــاله که مد شده.خیلی هم زیبا و چشم نوازهD:

در مورد تئاتر هم که....موفق باشید!(:

پاسخ:
ممنون.
+اوه! خسته نباشی!
++ینی من کشته مرده ی این درصداتم و منبعشون!!

:))

پسرای قزوینی شاید از چند جهت زیاد خوب نباشن!!اما بدم نیستن!!!

من توی هیچ زمینه ای از قزوین حمایت نکردم(حتی بد هم گفتم!!) ولی توی این مورد دارم حقیقتو میگم!!!

بعدشم شما مگه چندبار تاحالا قزوین اومدی که اینو میگی؟؟؟

مَنی که 8 سالِ دارم اینجا زندگی میکنم، میگم که بد نیستن!ولی خوبم نیستن!!!

پاسخ:
رها بیخیال.
قزوین که فک کنم بدترین جای ایرانه اونا که اصلامشکل دارن هریه قدم که برمیداری چه چیزایی میبینی
پاسخ:
ستاره خانوم درست صحبت کن درباره هموطنامون.
آقا این اجرات معلوم نشد کی؟
نگار های6 من و تو آرایش نمی کنیم  D:
پاسخ:
نه هنوز!
بعضی دخترا واقعا شورشو دراوردن :|
× خسته نباشی!
×از روی کنجکاوی: اسمشون چیه؟ :d

پسرا آرایش نمیکنن!!!

تو ایران البته!!

ولی من خودم خیلیا رو تو ایران (قزوین) دیدم که رژ لب (!) میزنن!!!خط چشمم فقط یه مورد دیدم!!! =))

پاسخ:
جاااااااااااان!؟
رژ لب!!!؟
برو بابا!

وقتی بعضی پسرا ابرو بر میدارن,آرایش میکنن,به سرشون تل میزنن و لباسای گل گلی میپوشن,برا اینکه فرق بین دختر و پسر مشخص بشه باید یه اقداماتی انجام داد دیگه...:دی

بعد یه سوال:اجرا؟!یخورده توضیح میدید؟

پاسخ:
5 درصد پسرا ابرو بر میدارن.
هیشکی آرایش(!) نمیکنه
اون تل واسه نگه داشتن موئه
لباس گل گلی نمپوشن! اون طرحه! مگه دخترا گل گلی میپوشن!؟
خسته نباشیذ!

+ تئاتر. یکی تو سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء
یکی تو آموزشگاه خودمون کـ اگه تایید شد، اونم تو خاتم الانبیاء!
اره واقعا بابای من میگفتن دخترمی خواین ببینین قشنگه یانه صبح زود دعوتش کنین برای کله پاچه اون وقع می فهمین یکی ازدوستای داداشم این کاروکردبادختره بهم زد
پاسخ:
=))
میگن صبح زود به نور مستقیم خورشید میشه نگاه کرد، به صورت دخترا نمیشه!
اوههههههههه افرفرین من که داشتم میومدم وب گفتم ول کن ایدین که نیست بروتومطالب علیرضاببین چه قدرازت پرسیدیم
پاسخ:
ممنون ستاره خانم ، لطف دارین.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی