کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اربعین حسینی

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۱۸ ب.ظ

غرق تلاطم شده بحر محیط / یک سره درد است بساط بَسیط

شد چهلم روز عزای حسین / این کیانا باد فدای حسین

.

.

.

  آ.ن: سالگرد چهلمین روز شهادت سرور شهیدان ، امام حسین (ع) رو تسلیت گفته  

  و امیدوارم این شعر فقط و فقط به عنوان شوخی [اونم فقط با کیانا] گمارده شه  

دیدگاه‌ها (۵)

با عرض پوزش بابت تاخیرم تسلیت میگم
پاسخ:
خواهش میکنم.
همچنین
آیدین جان منصرف شدی؟

چون اینجوری که من میبینم شما به پیام هایی که ساعت 10 برات
فرستادن جواب دادی اما مثل اینکه فقط به ما جواب ندادی...

عیبی نداره از این اینکه اومدی و به وبلاگ ما سر زدی ممنونم.

صفای نیگات
داریوش.
پاسخ:
تو وب خودتون پاسخ دادم دیگه!
من هم به نوبه ی خودم تسلیت میگویم!
بله بله! مشاهده مینماییم!
اون وقت من آرزوهای دیگه هم دارما!! لیستو بفرستم تا کی آماده میشه؟!
پاسخ:
شما بفرست واسه منشی ، من بعدا" هماهنگ میکنم.
منم تسلیت میگم
+مرسی خلاقیت واقعا!!
پاسخ:
خواهش میکنم. ما در راه پیشبرد آرزوهای شما از هیچکاری دریغ نخواهیم کرد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی