کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

استفاده از گوگل

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

نصف ایرانیا گوگل رو واسه جستجو مطالب مورد نظرشون استفاده می کنن!
نصف دیگه هم واسه اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه!

  • ۹۲/۰۳/۲۵
  • آیدین

ایرانی ها

گوگل

اینترنت

دیدگاه‌ها (۷)

اگزکتلی=)) بحق همین ساعت خدا ازش راضی باشه. خیلی زحمت کشه =))
پاسخ:
از کی!؟
گوگل!؟

منم میخوام ببینم وصله یا نه میام یاهو!!

به صرفه تره!!

نه! من برای این که ببینم وصله یا نه از بینگ استفاده میکنم!
زودتر باز میشه!!
پاسخ:
کمی تا قسمتی طنز زودتر باز میشه B-)
نه نه اشتباه نکن!
بیشتر برای اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه . از جست و جو کمتر استفاده میشه !
پاسخ:
نه ، من فکر می کنم مساوین.
برای من نیمه ی دوم فعال تره!!
برای من هردو مورد کاربرد داره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی