کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اسلام - 20 سنت

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ب.ظ

مقیم لندن بود، تعریف می کرد که یک روز سوار تاکسی می شود و کرایه را می پردازد. راننده بقیه پول را که برمی گرداند ۲۰ سنت اضافه تر می دهد!
می گفت: چند دقیقه ای با خودم کلنجار رفتم که بیست سنت اضافه را برگردانم یا نه؟ آخر سر بر خودم پیروز شدم و بیست سنت را پس دادم و گفتم آقا این را زیاد دادی …
گذشت و به مقصد رسیدیم . موقع پیاده شدن راننده سرش را بیرون آورد و گفت آقا از شما ممنونم . پرسیدم بابت چی؟ گفت می خواستم فردا بیایم مرکز شما مسلمانان و مسلمان شوم اما هنوز کمی مردد بودم. وقتی دیدم سوار ماشینم شدید خواستم شما را امتحان کنم . با خودم شرط کردم اگر بیست سنت را پس دادید بیایم . فردا خدمت می رسیم!
تعریف می کرد : تمام وجودم دگرگون شد حالی شبیه غش به من دست داد . من مشغول خودم بودم در حالی که داشتم تمام اسلام را به بیست سنت می فروختم …

  • ۹۲/۰۳/۱۳
  • آیدین

اسلام

تاکسی

دیدگاه‌ها (۸)

جدی گفتم

فک نکنم تاثیر مثبتی هم داشته باشه
پاسخ:
اشتباه میکنی.
این همه مسلمون دارییم چی شده حالا یکی کمتر؟

پاسخ:
اِ!
نگو!
برنامه ی زندگی یک انسان برای همه ی سالهای باقیمانده ی عمرش کـ میتونه تو زندگی خیلی های دیگه تاثیر منفی داشته باشه.
:)
بسیار زیبا بود
منقلب شدم!
پاسخ:
فک کنم تو مسخره میکنی، ولی اگه جدی میگی باید بگم منم.

من فهمیــــــــــــــــدم!!!

به داستان آموزندش نگا نکردم...شرمنده!:دی!

پاسخ:
خواهش میکنم!
نفهمیدم تقریبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی