کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اعتصاب

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

سه تا زن انگلیسی ، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو نکنن

تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم بگن.

زن فرانسوی گفت:

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی، نه اتو و نه …

خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم. خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم!

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد،

شوهرم صبحانه را درست کرده بود و اورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .

زن انگلیسی گفت:

من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ،

خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

اما روز اول چیزی ندیدم

روز دوم هم چیزی ندیدم

روز سوم هم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینم

 

✔ از دید طنز به این داستان نگاه کنید خواهشا!

به سلامتی مردای ایرانی که هیچکدومشون اینجوری نیستن!

  • ۹۲/۰۳/۲۲
  • محمدرضا اکبری

خدا

خانم ها

انگلیسی

زن

شوهر

ایرانی ها

دیدگاه‌ها (۴)

تفاوت را با ما احساس کنید!
پاسخ:
حس میشود!
بعــــــــــــــله...8-/
اول اینکه در مورد خانومه: قانون نیوتن = هر عملی را عکس العملیست.=))
ولی جدی، در مورد عاقاهه ی ایرانی: طنز تلخیه، شاید یکم اغراق شده باشه ولی حقیقته 8-/
متاسفانه مردای ایرانی کار کردن زن و تو خونه وظیفه میدونن... مخصوصا خانومای الآن ک هم مشغول کارو درس هستن هم کار خونه...خب این فشار محسوب میشه و نیاز ب همکاریو تقسیم کار...
بعــــــــــــــله...8-/
پاسخ:
نیاز به تقسیم کار هست، ولی کارخونه واقعا هم یه وظیفست واسه زن!
همونطور که کار بیرون از خونه واسه مرد یه وظیفست!
و این کار بیرون از خونست که واسه زن وظیفه نیست!
البته چون بدلیل مشکلات اقتصادی موجود زنا هم یجورایی مجبورن کارکنن، مردا هم وظیفه دارن تو کار خونه کمک دست خانوماشون باشن!

اوووف

داره میترکه مخم!

آخه مگه داریم؟

مگه میشه؟!

ولی حالا کمی تا قسمتی سعی میکنیم :دی

پاسخ:
خداییش خیلی کمه :دی
چی بگم!
لابد اینجوری نیستن دیگه!
پاسخ:
نیستن دیگه! هستن؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی