کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آهنگ تو تنهایی

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ

همه ی آدمایی که تو تنهاییشون آهنگ گوش میدن،

فکر میکنن اون آهنگ واسه حال و روز اونا خونده شد

درحالیکه برو بابا دلت خوشه!

  • ۹۲/۰۶/۰۶
  • آیدین

تنها

دیدگاه‌ها (۷)

وااااقع=))
Are b khoda
 من گفتم ایدین خوبه ببخشیدمنودخترخالم کلی بهت حرف زدیم اخه اون مطلبی که نوشته به ایدین یه چیزی بگیددلمون واسش سوخت یه بارمطلبوبخونی میبینی حق بامابود
من نصف بیشتر ساعات زندگیمو تنهام!! و توی همه ی این ساعتا آهنگ گوش میدم! هیچ وقت هم احساس نکردم آهنگی برای حال و روز من خونده شده!
ایدین ازموقعی که مطلبی که پوانوشت خوندم دیگه اصلادوست ندارم بیام مطالبتو بخونم واقعا که واست متاسفمم ناراحت نشی
پاسخ:
نابغه! نمیدونی قضیه چیه الکی به خودت سخت نگیر!
پوآ خودش نمیاد!
هم اسمش ثبته، هم جزء نویسنده هاست.
اون واسه عهد بوق بود کـ من پسوردشو اشتباه زده بودم!
خودش نمیاد پست بذاره وگرنه من از خدامه!
اون آهنگه اصن واسه این خونده شده کـ خواننده اش کلی پول در بیاره.ما رو هم تو خماری آهنگاش بذاره!!
اتفاقا اون اهنگ واسه کسایی خونده که حال روزشون عین همدیگره نمیدونم چه طوری منظورموبرسونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی