کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

اولین سالگردش ...

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ

 

ووژی ووژی ...

... روحش شاد

+ همین!

+ هنوز به یادتیما ...

یادمون نرفته.

 

+ کیانا سالگرد درگذشت ماهی عزیزتو تسلیت میگم.

  • ۹۲/۰۶/۱۱
  • آیدین

کیانا

دیدگاه‌ها (۱۸)

روحش شاد.

دیر گفتی کیانا:(
ایشالا دفه ی بعد!!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی کیانا جونم:xXxXx
رها : ب دلیل کمبود امکانات و شارژ زیاد من آره!!!:دی
من اومدم دیدگاه بذارم ک یهو صبا سررسید!!
آرهههههههههههه!!!!
نمرده!!ی اتفاق دیگه افتاده!!:دی
عوضش در عرض 4-5 روز رفتم دوتا لاک پشت خریدم ک جاشو پر کنه!!(هر چند ک هیچی جاشو پر نمیکنه!)
صبا: صرفا جهت اعلام حضور!!

پاسخ:
صبا خانم بسیار دیدگاهتون در سازندگی وبلاگ مسمر ثمر بود.
:)) رها خرگوش توام رفته اون دنیا!
چقد کشته دادین شماها! :/
اینجا فقط من حیوون خونگی نداشتم؟!
کیانا: پس خرگوش رها چی؟!
:دی
رها : پس خرگوش من چییییییییی؟
 :(

صبا : پس خرگوش رها چی؟
پاسخ:
با هم دیدگاه میذارین!؟
+آیدین؟! :|||
پارمیدا از طرف منم امروز سر کلاستون یه دور لهش کن!!
پاسخ:
هه! جرعت نداره!
آره پارمیدا! الآن اونجا با هم دوس شدن! احتمالا دارن قربون صدقه ی هم میرن مث صاحباشون! :دی
+وااااااای پارمیدا کی درخت شدی؟! ورودتو به گروه فتوسنتز کننده ها تبریکــ میگم!! :))
پاسخ:
:|
من برم دعا کنم ...
ایدییییینننننننننننن!!!
به ماهیا!! و خودمون توهین نکن همینجا ترورت میکنمااااا!!!!!:| راستی امروز چن شنبس؟
پاسخ:
امروز سه شنبست.
کلاس یادت نرههههههه!
میخوام درمورد کارمون با استاد صحبت کنم!
همون پسر داش مشتیه و دختر سوسوله!!! =))
کیاناااااااااااااااااااااااا گوسفندو یادته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:">:x
مطمئنم تو اون دنیا ماهیهامون دارن باهمدیگه تو شمشکیه لیز لیز میخورن:(

ینی همچینم مطمئن نیستم ها!!!نیست صاحبشون یکیشون جلبک(!) و اون یکی یک درخط(!) اسد!! از اونا انتظاری نمیره:(
پاسخ:
:))
شما از ماهیاتون مسخره ترین!
با سپااااس فرااااوااااااان از همه ی دوس جان های گرامی! :)
+پارمیدا؟! گوسفند آخه؟! :دی
++الآن روح ووژی ووژی حتما شاده با این سالگرد خوشگلش! :)
+++عکس این ماهی ترکیدهه رو که میبینم یه جوری میشم!! ووژی ووژی نمرده! بلکه در یاد ها زنده است! بله! :دی میخواستم یه عکسشو بذارم ولی پیدا نکردمش!
تسلیت میگم :.(

شاید باورتون نشه ولی دو سه روز پیش به طرز عجیبی همش یاد ووژی ووژی و پارسال همچین پستی افتاده بودم! حتی خودمم تعجب کردم که تو این مورد حافظهم یاری میکنه :|

کیانا تسلیت میگم روحش شاد :(

پاسخ:
اما امروز تاریخ دقیق سالگردشه. مطمئنم.
یعنی من الان  عاشق اسمش شدم!حالا دیگه ببین اگه میدیدمش چی می شدم! :/
تسلیت میگم عزیزم:(
منم تو غمت شریک بدون...:(
+++مــرسی مهتا!
وااااااااای!
خودم یادم نبود :(
ووژی ووژی! روحت شاد گوگولی مگولی من! :)
+مــرســی! اصن فک نمیکردم یادت باشه!
++هنوزم جاش خالیه!
پاسخ:
ممنون. ما هیچوقت ووژی ووژی یادمون نمیره.
گوسفند* پارمیدا هم یادمه.

* گوسفند اسم ماهیه!
:O
mn k dar jaryan nabudam kheire saram!
kiana tasliat aZzam! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی