کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

آیا امیدی هست؟!

شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۰۷ ب.ظ

سردرگم و مضطرب و ناامید رسیدم به یه کوه و صخره ای بلند و فریاد زدم : آیا امیدی هست ؟
جوابی آمد : داد نزن روانی ؛ بله : مدرسان شریف ؛ تلفن : بیست و نه دوتا شیش



ک.ف : من از بچگی ۱ستاره رو نشون کردم تو آسمون ، میگفتم این ستاره منه

ولی وقتی فهمیدم چراغ دکل مخابراته کمرم شکست !

  • ۹۲/۰۶/۰۲
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۲۵)

قربون تبلیغات مزخرف "پرژک"!
مرسی آقا علیرضا
شما گلی
اینا فقط چن تا شوخی مزخرف بی مزست :|
پاسخ:
ع.ر: میدونم :))
هه هه چی جالب چندسالگی بعدفهمیدی ؟
ب علیرضا چ ربطی داره؟تو کلا ضدحالی!
لطفا دیگه اون اونجوری ننویس 3 ساعت بایدرمز گشاییش کنم!
پاسخ:

راست میگه :))

+آخی... پرشین بلاگ که ماااااهه اصن! :)
++خیلی وقت بود این حرف تو دلم مونده بود نگار!! اگه میدونستم با این همه استقبال و هم دردی رو به رو میشه زود تر میگفتم!!
کیانا!=))
حرف دل خیلی هارو زدی!(جمله آخرت!)
ک.ف.=>خب اشکال نداره اون ستاره هم خوبه که!حمایت از تولید ملی!:|
پاسخ:
حتما باید کمرم میشکست تا از تولید ملی حمایت بشه؟؟؟!!!
حتما حماسه اقتصادی هم من باید انجام بدم؟!!
خدا شانس بده
کاش یکی هم هوای مارو داشت
خدا اصن مارو بکش
پدر و مادر مارو بکش
بچه های مارو بکش
اصا هر چی مار رو زمینه بکش
:|
کد امنیتی صحیح نیست
وای محطا خانوم لتفن منو نظن :|
عین یح طوتعح صط
------------------------------
حمش ظیر صر عین الیرزاثط
------------------------------
یکی نیصط اظ من دفاء کنح ؟
دفاء اظ صیدحا وزیفح ی شرایصط !!!! :|
پاسخ:
بوی توطءه میاد!!منم حسش میکنم!
به علیرضا چه ربطی داره؟!!
بعدش سید بهزاد ، من وظایف شرعی دیگمو درست حسابی انجام نمیدم چه برسه به دفاع از سیدا!!
با این حال ازت حمایتم کردم!! گقتم نویسنده خوبی هستی به خاطر همین کمی مشکل پسندی؟

ع.ر : مواظب حرف زدنت باش!
منم هواتو دارم!
راستی کیانا میلینکمت ;)
+کد امنیتی صحیح نیست:|
++اطلاعات وارد شده صحیح نیست :|
پاسخ:
همین کل کل ها و هواداری ها باعث تبادل لینک شد!!
ممنون از بلاگ و یک طنز!!

"اینقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست"!!
قوبونت مهتا!!
دفاع از دختران (و املا نیز البته!!) وظیفه ی ماست! :دی
پیروز باشی! ;)
پاسخ:
و حمله به دختران ( و املا البته!!) وظیفه ماست!!!
البته من چون همیشه تو آفسایدم زیاد به دخترا حمله نمی کنم!!
برعکس گاهی اوقات گل به خودی میزنم و به پسرا حمله میکنم!!
دو ساعت دارم رمز گشایی می کنم این حرفتو!
پاسخ:
به نتیجه هم رسیدی؟!!
کیانا یعنی عاشقتم گل گفتی!
بهزاد بی سواد سوات خودتو زیر سوال ببر با من کل ننداز اصاب مصاب ندارما!
پاسخ:
خودتونو کنترل کنین!!
ولی مدرسان شریف با همین تبلیغِ روی مخش، از طریق نت و جوک و اس ام اس هم خود به خود تبلیغ کردا!!
+حالا کل کل میکنین مشکلی نداره ها!! ولی این وسط املا رو زیر سوال نبرین!! همون ابهت درسته!!
++در انتخاب ستاره های خود دقت کنید!!
+++مرگ و «کد امنیتی صحیح نیست» بلاگ جان! :||
پاسخ:
ک.ف : بعله!باید به مدرسان شریف به خاطر تبلیغ هوشمندانشون تبریک گفت!!
+ کل املای فارسی تو این وبلاگ نقض میشه!!
++ دیگه ازون به بعد به هیچ ستاره ای دل نبستم!!
+++ آ.ن: کاش میشد مثه پرشین جونمون کد امنیتی رو برداشت!!
حالا چرا میزنی ؟ :|
ها؟!
بله!مشکلیه؟!
محتا اگح دوثط داشتح بیده باشی واصط کلاث املاع وضارم ظیر قیمط
:))))
یعنی :|
اوبهت :|
یهنی ابهت خودمو عشقه! (-B
مهتا از ترس تو بید :|
بچه ها بیاین خدا رو شکر کنیم!بهزاد بالاخره یـ چیو پسندید! :O
پاسخ:
خوشحالم که پسندید!!بهزاد نویسنده خوبیه خب به خاطر همین مشکل پسنده!!
D:
bahal bood
k.f!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(
پاسخ:
از شما هم ممنون!
هه 
باحال بید :)
پاسخ:
ممنون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی