کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

ایده

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ق.ظ

ایده خارجی


.

.

.

.

ایده ایرانی


  • ۹۲/۰۱/۲۹
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۶)

چه ایده ی خوبی!!
یادم باشه استفاده کنم ازش از این به بعد!! :دی

بعد یه چیز دیگه دخترا میرن خوابگاه بعد چارسال کلی مدل لباس جدید و آداب رسوم جدید و غذاهای سنتی یاد میگیرن .

خب حالا داداش من یه سال رفته خوابگاه تو شناسایی انواع سوسیس و کالباس و تخم مرغ استاد شده.

راستی در مورد سوسیس :

من به این نتیجه رسیدم که هر چی درصد آشغال سوسیس بیشتر باشه خوشمزه تره .

نظره شما چیه

پاسخ:
من در مورد لواشک همین نظرو دارم.
حالا ایده ی ما یه کارایی داره! شکم آدمو تونسته سیر کنه ولی ایده ی اونا چی؟
(حمایت از نبوغ ایرانی)
مرسی ایرانیا!
آفرین به این نبوغ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی