کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

این دوره و زمونه!

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

یکی از سخت ترین کارای این دوره و زمونه

اینه که بدونی چه جوری با یه بچه رفتار کنی که بهت فحش نده!

  • ۹۲/۰۶/۰۴
  • محمدرضا اکبری

دیدگاه‌ها (۱۴)

آیدین اگه خیلی مشکلتون جدیه ما بریما!! اون جوری تعداد بازدیدکننده های پسرتون بیشتر میشه!! هوم؟!
:دی
پاسخ:
✔ من مخالفم!  :|
من نمیدونم چرا انقد اینجا دختر زیاده!!!!!!!!!!!!
بجز آقای بهزاد بقیه دخترن!!!!!!!!1
یعنی چی آخه؟؟؟!!!!1
پسرا چقد بی بخارن!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
آ.ن: ما 2 ساله همین مشکلو داریم!
✔ پسرا انقد تنبلن حال نظر دادن ندارن! وگرنه بعید نیس تعدادشون از دختر ا بیشتر هم باشه :دی
بابا فحش که خوبه!!!!نزنه درب و داغونت نکنه شانس آوردی!!!!
پاسخ:
دردسراشون یکی دوتا نیست که!
وای یعنی از موضوعی حرف زدی که من اندازه یه مثنوی حرف برای گفتن دارم.
کتک و اخم و فوحش و بستن دست و پا و دهن و همه رو روی داداش کوچیکه امتحان کردم ، اصلا امتحانش نکنین که نتیجش اصلا رضایتبخش نیست، که هیچ اشک آور هم هست ، جای گازش موجوده.

تنها راه قابل استفاده سکوته.
نیست بچه های این دوره احساساتین فقط از این راه میشه رفت رو اعصابشون.
اینو چند ساله دارم ازش استفاده میکنم یعنی اشک دادشم در میاد وقتی باهاش حرف نزنم.

پاسخ:
آخی...
چه باحال!
اوه من میگم اما این کارونمی کنم اوهههههه من خیلی صاف ساده ام تازه
پاسخ:
مشخصه!
کلا موجودات عجیبین این هشتادیا.
اصلا نمیشه بهشون بگی بالا چشمت ابرو .
تازه تعریفم که ازشون میکنی چنان برمیگرده و با اعتماد به نفس نگات میکنه که حس میکنی هم شان حسن رضازادس و تو اندازه برنده مدال برنز مسابقات پاراالمپیک ازش تقدیر کردی بهش برخورده.

اون دیگه خیلی پروبودیه غذاتعارف کن پرفلفل بعد دلیله این کاروبگو بهش بگوخداباهات این کاروکرداین دیگه جواب میده البته نبایدخودتولوبدی چون بعدچوب میادسراغت
پاسخ:
چه افکارات بازی داری تو! :دی
بیچاره اون بچه ای که گیر تو بیافته! :دی
دقیقاااا!!
من یادمه بچه بودم، تو خیابون به هر کسی که بهم نگا میکرد یه لبخند میزدم! هی کسی هم که لبخند میزد من دوبرابر لبخند میزدم!
بچه های این دوره زمونه به آدم لبخند نمیزنن که هیچ، خودتم که لبخند میزنی میخوان با چشماشون بخورنت!!
پاسخ:
آخ نگو! جدی جدی انگار میخوان بخورن آدمو!
بگو ماشالا! :|
چرانمیشه یه بارامتحان کن اما اروم بزنی بهزادجان حالت خوشه
پاسخ:
امتحان کردم! نشد!
با چسب دهنشو ببند. ( امتحان شده صد در صد تضمینی :|)
البته من دست و پاش رو هم بستم که کتک نخورم :d
پاسخ:
=))
مگه اصا میشه با بچه های دهه 80 ارتباظ برقرار کرد؟!ی نگاشون کنیا ی چش غره ای میره ک از کار نکرده ی خودت پشیمون شی!
پاسخ:
دقیــــــــقا! :-))
ستاره :))
آورین
تکبیـــــر
 اطلاعات وارد شده صحیح نیست:|
  • کد امنیتی صحیح نیست :|
دوتابزنی تودهنش حالیش میشه
پاسخ:
نمیشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی