کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بازم مدرسه

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

ع.ر :‌باز هم مدرسه شروع شد ):

می دونین مدرسه یعنی چی ؟

یعنی :

مرگ

درد

رسوایی

سختی

هراس

مدرسه مخفف این کلماته .  این کلمات برای کلمه ی مدرسه به این دلیل استفاده شده اند

 

  • ۹۲/۰۶/۳۰
  • علی رضا

مدرسه

مرگ

دیدگاه‌ها (۲۸)

مدرس مخفف چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
ba'le :|
پاسخ:
:))

نه اتفاقن کاملن منظورم "اتفاقن" بود !

بعله !!

مهتا جان پیرو صحبت های خودم باید بگم دقیقا بله!!!آهنگ محسن یگانه میذاشتن!! :|
نگار جان چی چرت و پرت میگی؟کدوم مدرسه ای رو دیدی آهنگ بذاره؟اونم محسن یگانه؟آیا آخر الزمان شده و من بی خبرم؟یعنی ما خودمونو کشتیم ی جشنی داشتیم چهارتا دونه آهنگ گذاشتیم دو تا دونه قر دادیم بعد تو فرزانگان همین جوری محض "فان" براتون آهنگ گذاشتن؟! O_o
حق با توست علیرضا!
پاسخ:
:))

صبااااااااا !!=))

خب این که خیلی راحته!تعهد بده!مدیرت که دیگه باهات پا نمیشه بیاد بیرون! :| (مدرستون که شرط چادر نیس!هس!؟)

تولدته؟
مبارکه؟
پاسخ:
نه تولد من نیست
از مدرسه ما سخت گیرتر هم داریم؟!عایا!!؟
به عنوان مثال ما باید تعهد بدیم که بیرون از مدرسه جوراب بپوشیم! :|
و ...
برو خدا رو شکر کن رها!!

رها اتفاقن مدرستون خیلیم مدرسه خوبیه =))

تا آخر همونجا بمون !!

 

بخدا اینا همش خاطره میشه! =))

پاسخ:
منظورت اتفاقا بود دیگه!
موفق باشی!!!
البته با این تعاریف بیشتر شبیه زندان به نظر میرسه تا مدرسه!
پاسخ:
بعله

نـــه!!!

مجبور نیستم!!!

حالا هنوز زیاد با اونجا آشنا نیستم!!!مهم اینا نیس!مهم اینه که معلماش خوبه!بچه هاش توی مدرسه (!) خوبن!!سطح علمی بالاس!!!

و ... :دی!!!

حالا که فک میکنم میبینم میخوام تا پیش اونجا باشم!!!:دی!

پاسخ:
چی میگی!
رها!!!!!!!خب مجبوری تو اون مدرسه باشی؟!اونجا کجاست؟؟!! :|
واسه ما راهنمایی آهنگ میذاشتن!فرض کنید آهنگای محسن یگانه با اون مضمون رو در مدرسه بشنوید!! :|
پاسخ:
این آهنگ گذاشتن دیگه چه صیغه ای یه!
رها =))
برای ما هم آهنگ میذاشتن ولی ما طی یه سری عملیات امکاناتشون رو از بین بردیم :d
پاسخ:
رمز عملیات چی بود
مدرسه ی ما آهنگ سری آ میذارن!!!
دوستانی کـ فوتبالی هستن متوجه عمق فاجعه هستند!
پاسخ:
مدرسه شما که خودش یه شهره!

مرسی کیانا... :دی!!!


آخ گفتیــــــ... یعنی آهنگ میذارنا... =))


رها برات از ته دلم آرزوی موفقیت میکنم!! :|
+واسه ما هم زنگ تفریحا از این آهنگ خوشگلا میذارن! :| نمیذارن آدم از همون چند دقیقه هم لذت ببره!!

از لحاظ درسی هم سختگیرن!!!=))

شما کلا همه ی سختگیری های دنیارو میتونی تو مدرسه ما ببینی!

پاسخ:
بعله

خخخخخخخخخ =)) دهنشون سرویس رهااااا =)) خدا صبرتون بده!

 

نه باو .. ما از این برنامه ها نداریم .. من منظورم از لحاظ درسی بود ..

خیلی سنگینن .. خصوصن امسال که دیگه دهنمون آسفالته ینی .. من بیشتر واس همین ناراحتم .. اخه کی میخاد واس نهایی بخونه؟؟

:((((((((((((((((((

به جون خودم!!!

اونش که خوبه!

جورابامون "باید" سفید باشه!!

مانتو مدرسمون که اصلا یه وضی داره ها!!!رنگ روشن!شیریِ روشن!!!قشنگ مثه لباس تیمارستانی ها!!!

زنگ تفریح واسمون آهنگ پخش میکنن،اونم چه آهنگایی!!!باید فقط بخندی!

اردو مارو میبرن مزار شهدا، خونه شهدا، موزه شهدا و ... !!!

منم دقیقا :| ام!!!

پاسخ:
عجب مدرسه ای
مدرسه رسواییه؟! :|
رها=)) دمپایی؟ :| انگشت میزنین؟ :| الان دقیقا این شکلیم :|
پاسخ:
اره رسوایی دیگه

"بیگیلی" جان!

مدرستون هر چقدر سختگیر باشه، به پای مدرسه ی ما نمیرسه!!!

یعنی ما یه چیزای عجیب غریبی داریما!!!

توی مدرسه باید دمپایی بپوشیم!!

قبل از ساعت هفت و نیم باید مدرسه باشیم انگشت بزنیم!(یه دستگاه مخصوص داره البته!)مثه کارمندا که وقتی میرن سرکار باید کارت بکشن!!فرض کن!!!ساعت 3 تعطیل میشیم!5 شنبه ها هم میریم!!!

کل مدرسمون دوربین داره!!!

یه تارِ موت بیاد بیرون، اخراجی!!مانتوت حتما باید زیر زانو باشه!

قانع نشدی بازم دارم بگم!!!یعنی دهنمون سرویسه کلا!!


نهایی؟اوه!!!موفق باشین!!ما هنو یه سال وقت داریم!

از اون جایی که این تابستون بهترین تابستون عمرم بود، ناراحتم که داره تموم میشه!!
ولی مدرسه هم انقد وحشتناک نیس دیگه خداییش!!
پاسخ:
بعله

رها باور کککککککککککن !

 

ببین ینی من فقط به عشق دوستامو و ژانگولربازیامون میرم مدرسه !

 

وگرنه نه عاشق چشم و ابروی دبیرا و مدیرمونم نه مدرسمون !

مدرسه مام خیلی سخترگیره خو .. من تا سالای قبل اینجوری نبودم ! امسال انقد ازش بیزار شدم ! لامصب امسال امتحان نهایی آخه !! بدبختیم!

بابا بیخیال پس فردا مدرسه شروع میشه با این کلمات به ما افسردگی ندین دیگه!
پاسخ:
باشه
استقامت و پافشاری میخ /سزد عبرت بشرگردد / هرچه بر سرش بیشتر بکوبی/استقامتش بیشتر گردد.

دیــــــــو دو سر ؟؟ :0

وااااااایِ من !!!

جداً انقد همتون از مدرسه بیزارین ؟!

شاید بد باشه، ولی 100% خوبیاش خیلی بیشتر از بدیاشه!!!

حتی مدرسه ی ما که اصن یه وضع ناجوری سخت میگیرن!

والا...

یه ذره امیدوار باشین!

پاسخ:
شاید

زدی تو خال داداش =(((((

مدرس از اینام بدتره ..

 ملکه عذابه .. دیو دوسره .. اصن یه چیزی ..

=((((((

پاسخ:
:))

مدرسه به این خوبی!!

بهتر از اینه که بمونی تو خونه!!!

زنگ تفریحـــ ...!

دلم واسشون تنگیده :(

پاسخ:
آ.ن: موافقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی