کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

بازگشت 2

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ

 

یه سری اتفاق افتاد دور موندم از وبلاگ. حالا هر اتفاقی . بعد دست دست کردن شروع شد و همین جوری از وبلاگ دور شدم.

اول غیبت صغری داشتم بعد بهمن ماه اومدم یه رخ دادم و رفتم تو غیبت کبری

دیگه الان اومدم حتما ادامه میدم و کنارتون خواهم بود.

معذرت میخوام اگه نبودم و قول میدم که باشم.

تو نبودم اوضاع وبلاگ بهتر، تعاملات با شما بیشتر، فضا و تم وبلاگ عالی‌تر، ایده ها جدیدتر و تر و تر و تر و تر و تازه!

آدم اینا رو میبینه رغبت نداره واسه برگشت که. تو نبودش این قد اوضاع گل و بلبله که همشم زحمت بشری به نام آیدینه [آ.ن: چاکرم.]

ولی خب بهتون نوید میدم این "تر"ها به "ترین" تیدیل شه

 

دلم واسه همتون تنگ شده

یه سری دوستان جدید هم اومدن که خوشحالم از بودنشون و امیدوارم همه مون لحظه های خوبی رو تو وبلاگ داشته باشیم

نبودم ، در نبودم وبلاگ شد نونوار

طنز تولیدی و شعر طنز دار!

آمدم، باشد که باشم کمکی

تا که وبلاگ شود دلبرکی

آمدم با یک سوالی در سرم

این جوی است که همه شاعر شدن؟!!

 

ک.ف: دوستون دارم. بازم پوزش بابت تنبلی و نبودم.

  • ۹۳/۰۵/۲۴
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۲۲)

راوی از وقتی رفت تو سن تاهل صغری و کبری رو شناخت تو خودتو نباز
  • فرید کسرایی
  • عالی بود

  • سپیده پارسا
  • من این پستو قلا خونده بودم ولی از اونجایی که نمی خواستم فینگلیش تایپ کنم الان نظر می دم! دیگه ببخشید!
    خوش اومدی و امیدوارم بازم نری تو غیبت کبری!!!! نمی دونی که ما چقدر کشتیم این بشر رو (آی) که اینا کجان و چرا نیستن و از این حرفا...!
  • منا مهدیزاده
  • پس از سه روز تلاش شبانه روزی بالاخره کله آرشیو رو خوندم ... ! (ینی این همه پشت کارو می زاشتم کد میزدم الان گوگل دنبالم بود ! والا !)
    الان خیلی حسه mission complete دارم ... ! : ))
    به منم اقامت می دین تو این کشورتون ؟! :پی
    پاسخ:
    آ.ن: اوه اوه اوه! مثل اینکه یک طنزی جدید در راه است!! آفرین به شما! ممنون که وقت گذاشتین.

    ک.ف : خیلی هم خوب ، ممنونیم ازتون ، خوش اومدین ، از پست "اندر حکایات یک طنز" تو وبلاگتونم واقعا ممنونم ازتون
    آیدین تولد 1طنز گذشته یا این عمر سایتو اشتباه نوشتی؟! باید دو هفته از تولدش گذشته باشه که با توجه به اینی که اینجا نوشته!
    پوآ یادمون نمیره! :)
    پاسخ:
    دیگه عمر سایته دیگه. کم و زیاد میشه!! سعی می‌کنم تصحیحش کنم.
  • کمند سلیمانی
  • Asan fonte farsi back account IDn didam mikhastm besh gir bdama :-D
    Tavalode 1tanz ham pishish mobarak
    من میگم چی شده آیدین داره فارسی نمینویسه هنگ کردم یه لحظه.تولد تولد تولدش مبارک 
    rasT mamado hamid catalan khosh omaDd man yadam raft to ghabli begam mazerat!!

    Mza:pouA
    salam salam be dostane gole golabe argh Bd meshk!!!!
    khoBD?!?
    hatman miporsid in IDn chera intoriye!!!!
    kho man IDn nistam!!!

    man pouyam!!

    hatman migid kodom pouya!!?

    man pouA hastam!

    hichi bikar bodam goftam biyam ba account IDn ye Didgah bezaram mano az yad nabarid!!!!

    va tavalode 1tanz ham pishapish mobarak !

    va dar akharam dg begam ke mazerat man par30 naneveshtam chon font par30 nadaram!

    ba tachakor!!
    پاسخ:
    خوبه باز همه برگشتن به اصل خودشون  :v

    در اسرع وقت نسبت به فونت پارسی اقدام کن پسر :p
    من از تو می پرسم ربط نداشت؟!

    همین الآنم حدس می زنم داره کلی به این اکتشاف جدید ما می خنده!

    "پاسخ دیدگاه رو تو هر پست خود نویسنده پست میده!! "
    پاسخ:
    این که "پاسخ دیدگاه رو تو هر پست خود نویسنده پست میده!! " یه قانونه که تو شورای شهر یک طنز تصویب شده =D
    کشف نیست :p
    Welcome back to 1Tanz city :p
    پاسخ:
    ممنون
    این شهروند و شهر به همه چسبید مثه اینکه :p
    پس حمید این جمله با حال رو تو گفتی ؟!

     محبوبیت آیدین الکی بود! آره

    لااقل رهگذرم نمی فرستن  کلا 2 نفرن

    پاسخ:
    جمله رو من گفتم بله
    محبوبیت آیدینو چیکار داشت این جمله ؟!

    اونا رو هم که کلا بیخیال
    خودتو درگیرشون نکن
    اونا مثه آژانس های مسافرتی بدون مجوزن که فقط تبلیغ الکی دارن 
    خوش اومدی =)
    سلام میشه بگی اون قسمتی رو که توش نوشتی پست مهمان و شعر هفته از کجا ساختی؟ اگه هم خواستی تبادل لینک کن (:
    پاسخ:
    کدش رو با سی اس اس نوشتم. طولانیه. قابل توضیح نیست.
    چیزی تحت عنوان تبادل لینک نداریم
    ا خوش اومدین!
    منتظر تبدیل تر ها به ترین ها هستیم
    پاسخ:
    مرسی پرنیان خانوم
    تلاشمونو میکنیم :)
    خوش اومدی پسر. تو هم مثه محمد شاعر شدیا!
    واقعا خدمتی که یک طنز به شعر فارسی کرد مکاتب عرفانی مولانا نکرد!
    پاسخ:
    ممنون پسر
    یه همچین خانواده هنردوستی هستیم ما !
    آیدین واقعا با این جمله ات حال کردم!
    ما رهگذر نمیخوایم تو وبلاگ ، شهروند میخوایم!!

    پاسخ:
    پاسخ دیدگاه رو تو هر پست خود نویسنده پست میده!! 
    ولی خب هدف همون حال کردنت بود که  رسیدیم بهش ، بقیش مهم نی ;)
    هدف اصلی بستن دهن اون تبلیغ چیه بود که عمرن فک نکنم بیاد بخونه چی جوابشو دادم!!
  • مهران ماندگار
  • آیدین جان، این یارویی که برات پیغام گذاشته برای بیست و چهار آیپی، روی مخ من هم هست. هر ازگاهی میاد یه چندتا کامنت میده و میره! بش توجه نکن خیلی! (:
    پاسخ:
    حالا خطاب به آیدین بود ولی من جواب میدم :
    منم توجهی نکردم
    میخواستم یه جوابی یدم که این جا زشت بود ، اینی که نوشتم به ذهنم رسید :)
    خوووش اومدی آقای مهندس/شاعر!
    ++«ما رهگذر نمیخوایم تو وبلاگ ، شهروند میخوایم!!» عجب جمله ای!!
    پاسخ:
    سپاس
    همون مهندس بهتره
    دخالتی در کار شعرا نمیکنم من 
    ++ جمله هم قابلتونو نداشت ، حقیقت همینه ، ما تعامل و ارتباط با بازدیدکنندگانمون رو میخوایم "همون شهروند که گفتم" .
  • کمند سلیمانی
  • مقدمتان گل باران!! :دی
    مثلِ اینکه اینجوری نمی شه! منم باید شعر بگم :-؟
    البته اگه این کارو بکنم 100% جماعت شعرا تو قبرشون بندری می رن! :">
    اصن شما که نبودیا وبلاگ سوت بود و کور! و همینطور محمد :دی
    +سلام و 100 درود :)
    پاسخ:
    خب پس امیدوارم حالا که اومدیم از سوت و کوری دربیاد :)
    در مورد شعر گفتنم این فکرو نکن من خودم تعطیل بودم یهو شعر گفتم 
    سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    www.24ip.ir
    پاسخ:
    ما به همین بازدید کننده هامون بتونیم خدمات با کیفیت و مطالب خوب ارایه بدیم از سرمونم زیاده دوست عزیز
    ما رهگذر نمیخوایم تو وبلاگ ، شهروند میخوایم!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی