کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

باز هم GLX !!

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۲۷ ق.ظ

دیدم بچه ها همه یه پست در مورد این برند محبوب و داخلی که نامی صد در صد پارسی داره گذاشتن اینه که گفتم منم یه پست واسه حمایت ازین شرکت ایرانی در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی بذارم !!

مــــــــــــقایسه گوشی GLX  با دبــــــــــه آب !!!

ک.ف : من معنی کاسه داغتر از آش و نمیدونستم تا اینکه با مایکروویو آشنا شدم !!!!

دیدگاه‌ها (۴)

از بس امروز درس خوندم دیگه حال خوندن اونو ندارم!

از یه طرفم که باید بشینم پیش دوستم که گند زده تو زندگیش!

میدونم(اونکه مال 2 سال پیشه منه!)

ولی ماکروفر غلطه

ماکرو ویو درسته!

پاسخ:
[اینجا] و [اینجا]

راستی ماکروفر هم نه!

ماکرو ویو

پاسخ:
آ.ن: مایکرو ویو؟؟؟ [اون یه نوع موجه!]

ک.ف : بعله آیدین خان یه نوع موجه !!

هه!

ک.ف عالی بود

من یبار داشتم غذا گرم میکردم،نمیدونم چرا ظرفش داغ نمیشد!

منم هردفه میدیم که ظرفش سرده،دوباره درشو میبستم 30 ثانیه دیگه میزدم!

بعد از 4:30 دیقه در ظرفو برداشتم،از ظرف فقط بخار میومد بیرون!داغ کردم ینی در معنای واژه

پاسخ:
ک.ف :
مرسی
ازین 30 ثانیه گذاشتن ها میشه حدس زد مایکروویو  LG  دارین !!
ما تو 30 ثانیه نون یخ زده رو تبدیل میکنیم به نون تازه از تنور دراومده ، میشه فهمید بعد 4:30 دقیقه چی میشه!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی