کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

برم؟

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

آیدین هستم.

می‌خواستم مطمئن شم حمید و محمد هوای وبو دارن که برم.

ولی خب نه از حمید خبری هست و نه از محمد!

نمی‌دونم چیکار کنم.

منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افته. نمی‌تونم همینجوری برم. ولی نمی‌تونمم پست بذارم. چون یکم مشغله و اینا اجازه نمیده.

حمید و محمد بیاین اعلام وجود کنین که خیالم راحت شه.

ای بابا ...

  • ۹۳/۰۶/۰۴
  • آیدین

آیدین

کنکور

دیدگاه‌ها (۲۱)

  • کندوی دانش
  • عرشیامنصوری
  • من قبلا هم گفته بودم نویسنده خواستی رو من حساب کن ! 

    ( و خودم را قاطی میکنم :D )
    سلام
    اصلاً دلیلی نمیبینم که بخوام سلام کنم ، دوستم نیستین که...!
    میخوام یه جوری کامنت بزارم که اسن یه وضعی بشه " اونم تا 5 روز"
    میشه گفت این یه تهدیده...!
    نمیدونین بدونین ، آیدینو بیش تر از هرکسی دوس دارم ...
    حتی بیشتر از خانومه "w!"
    بیشتر از خانومه "بهار ، سپیده ، کیمیا ، زن داداش ، منا ، کمند و سه تا نقطه"
    بیشتر از آقای حمید ، محمد ، علیرضا و یه دونه نقطه!
    یا با خواستم کنار میاین یا که... هر کاری ممکنه بکنم... کنار بیاین به نفع شماست! 
    آیدین جون ببخشید دوست دارم....! 
    راستی واسه اینکه سو تفاهم واسه خانومه w! پیش نیاد من پسرم
  • کمند سلیمانی
  • همه با هم پستشون نمیاد ایا؟؟؟ بیا این کیانا جان خودم ک پست می نویسه اما پیش نویس :|
  • منا مهدیزاده
  • کمند جان عزیزم ...
    چرا انقد گیر می دی به این بچه ها ؟!
    خب سره آدم شلوغ می شه یا پستش نمیاد اصن ... !
    دعوا نداره که دخترم ... ! :دی
    میان میان!
    امیدوار باش هماره!
    مامی بزرگ دیگه؟! منم برم یه پست خدافظی بذارم؟! نه برم؟!
    باور کن من پست زیاد مینویسم! ولی همه شون در حالت پیش نویس میمونن! :|
  • کمند سلیمانی
  • ۱طنزی ها توجه کنین! چتون شده؟؟ چرا پست نمی ذارین هیچ کدوم؟ آیدین می خواد بره شما ها ک هستین!! خب یکم فعالیت دو‌تا دونه پست! 
    کیانا جان ک کلا معلوم نیس کجاس! عزیزم مامی بزرگ! قبلا خیلی پست میذاشتی چ شد؟؟؟
    حمید جان تو هم ک دیگه کنکور نداری مادر! تو ک قرمه پزی ی پستم بذاز دیگه :پی
    پرنیانم ک :|
    بهار هم ک :|
    لعنت بر شیطون بازم داره در گوش من ویز ویز می کنه :|
    آیدین چندوقت دیگه با پست جدید میبینیمت :| میشه اصن 9 ماه نیای؟ خب نمیشه!
    بریـــ ؟؟؟ :o
    میتونی بری اصن؟؟
    نُه ماه نباشی ینی؟؟ :|
     :| :| :| :| :| :|
    چیو تبریک میگی بهزاد؟!
    منا راس میگی! ولی از یه طرف احساس میکنم خودمم راس میگم! گیج شدم!!
  • ز.د(زن داداش)
  • آخه برادر این وبلاگ بدون تو صفا نداره,تو بری این بچه ها گناه دارنااااا سوژه ندارن واسه گیر دادن...ولی کنکوره دیگه...توهم که درس خون...اصن یه وضی... =)))))
    پاسخ:
    :|
  • منا مهدیزاده
  • موافق نیستم باهات کیانا ...
    من شخصن واسه کنکور کار خاصی شاید نکردم ...
    ولی چون ذاته کنکور چیز دوس نداشتنی ایه وقتی یه مکانه ثابتی واسه فرار ازش داشته باشی هیچکار نمی کنی ... !
    بعدم جای دوری نمیره ... ۹ ماه دیگه برمیگرده خب ... !
    البته من ازین آدمام که فرهنگ درست استفاده کردن ندارم : )))
    شاید آیدین بتونه هندل کنه دو تا کارو باهم ... ! :دی
     کنکور خر است.همین دگ.
    حالا کنکور اونقدام مهم نبید =))
    راستشو بگو کجا میخوای بری ؟ چرا منو نمی بری ؟ 
    حمید بیا دو تا داستان بنویس حال کنیم :)
    vuvik :) جان آورین بهت تبریک میگم 

    پاسخ:
    ک.ف : فعلن که داستان جدیدی در دستور کار نیست =))
    بعد از چند بار تصمیم گرفتن برای کنار گذاشتن یه چیزی (مثلا وبلاگ) به طور مطلق، اینو یاد گرفتم که هیچی رو کاملا کنار نذارم! ینی خب یه وقتایی به درد میخوره هر چیزی! فقط باید یاد بگیریم خوب استفاده کنیم ازش!
    البته اینا در مورد من صدق میکنه! شاید برای تو این جوری نباشه خب!
    به هر حال هر کاری رو که فک میکنی برات بهتره بکن!
    موفق باشی :)
    یا خدااااااااا

    نر و ماده کمند ؟! در این حد ینی :|
    بعدش کجا میخوای بری که ؟!
    هستیم حالا

    سپیده خانومم که زد به خال 
    فقط من دیگه
    محمد دوباره از شنبه میخواد استارت بزنه و من میمونم و اینجا و شما دوستان

    منا با عزیز دل حال کردم
    راس میگی
    عزیزشو میسپاره دست ما
    این دو تا میفرستم سر درسشون
    این دو تا و داداشم امسال کنکورین
    چه اوضاعی دارم من :|
    اطرافیان کنکور پرور

    دیدگاه "بلوک" م که منو خراب کرد اصن ( اون شکلک Crazy تو وایبر )
    خب نرو
    بیا ولی از سمت منفی محور x ها
  • منا مهدیزاده
  • خب حق داری بری ...
    ساله کنکوره ...
    حتا درس نخونی هم عذاب وجدانه انقد اذیت می کنه که خوش نمی گذره ...
    خوش نگذره هم کمی تا قسمتی طنز نمی شه ...

    حمید و محمد بیاین دیگه ... این بچه رو بفرستین سره درسش ...
    داره عزیز دلشو میسپاره دسته شما ... !

    پاسخ:
    :(
  • سپیده پارسا
  • زود تند سریع جواب بدین ببینم!
    +البته فقط حمید دیگه! محمد که امسالم نیس
  • کمند سلیمانی
  • گفته بودم کافیه یه نفر دیگه بره تا منم برم؟
    اها اره گفته بودم :-؟
    اون دو‌تا ک‌هیچی‌! یه نر و ماده طلبتون :|
    نمی دونم جی بگم ب ایدین حق می دم چون کنکوریه منم ک مخاطب ندارم نوشتنم بیهودست بیاین یهو‌دسته جمعی همه با هم بریم :))
    من حرفی ندارم... :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی