کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

به ایدین یه چیزی بگید!

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۸ ب.ظ

سلام به همه،من بازم اومدم حتما میگید کیم !خب پوآم!

اومدم بگم که به ایدین بگید اکانت بنده را درست کنند !داستان از اونجا شروع شد که یک دفعه تعداد نویسندگان 1طنز زیاد شد و من به بخش ترول ها

رفتم کهاونجا بعد از گذاشتن 1 پست متوجه شدم که این بخش دیدگاه زیادی نداره و کلا سوتو کوره بعد دیگه ننوشتم !بعد از مدتی داشتم با ایدین تلفنی

صحبت میکردم که گفت حوصله داری بیای 1طنزو بنویسی؟منم گفتم اره !اون گفتش اکانتتو دوباره فعال میکنم ولی فعال نکرده ودیدید که من یبار م با

اکانتش اپ کردم !

[!]:کلا میخواستم بگم بهش بگید اکانتمو فعال کنه ممنون خدافذ(!)

  • ۹۲/۰۳/۰۹
  • آیدین

اکانت

پوا

سلام

دیدگاه‌ها (۵۰)

آها!خب بچه خوبیه میذاره بعدا!:))
وا!پویا هست ولی نیست یعنی چی!!!!!!!! :O
پاسخ:
یعنی تو نویسنده ها هست! ولی پست نمیذاره!
پوآ مگه اکانتت فعال نیست؟:O
پاسخ:
هست ولی نیست!
نمیخواد!فقط دیگه نگو پرپر!
پاسخ:
چشم پرپر

واااااااااای

صباااااااااا...نگودیگه ازین جلیقه...یادم باشه بعدا برم قشنگ عکسشونو ببینم،یادم نیس جلیقه هاشون چطوریه!

یادم باشه پس فردا که تو پارک دیدمت، کلی باهات حرف دارم!!!

فقط یه چیزی!جلو سروین چیزی نگو،ناراحت میشه!!!

منم بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


هر کی تو نظر من "تک درخت" پیدا کرد بیاد من بهش جایزه میدم!

 

کم کم رها خانوم؟؟

بطور خیلی کامل زدی!

منم هوایی کردی!

تقصیر خودته!

همه رو خودت باید گردن بگیری!

من در مقابل یونگی جوابگو نخاهم بود!

از ما گفتن بود!

خب همینجا تجدید عهد میکنیم!

مارو ببخشین اگه زیادی شلغوز پلغوز بافتیم!

شب بر همه خوش! 

(ولی من هنوز تو کف اون جلیقه موندم!خیلی ممنون از سرکار X که موجبات خنده و شادی مارو تو ایام بیماری زای امتحانات فراهم آوردن!)

:))

صبااااااااااا،دیوانه شدم!

دیگه کم کم  دارم میزنم زیر قولم

بی خیال

باشه؟

منظورت تک شتر صحرای قلبمه دیگه ؟؟؟

تک درخت من یکی دیگست!!!

نه هیون و یونگی هم کمک کردن!

 

چ کار زشتی!

هَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو!

تو در هر مکان و شرایطی باید جواب تک دختر عزیزتو بدی!

مگه قراره قبول نکنی ؟!؟!؟!؟!

نهـــــــــ

کافی نیست!!!!

پرنیــــــــان، قبول نکنیا!!!

دوستان این بار را عفو مینماییم اما نام را انتخاب میکنیم (اسم انتخاب شده یا آی آی یا دین دین بعدا به توافق میرسیم) تا اگر عبرت نگرفتند از آن استفاده ی رسمی داشته باشیم و دوست عزیزمان از این نام مستفیض گردیده و به طول کامل عبرت گیرد همچنین عبرتی برای آیندگان باشد! :|
رها: باحالی از خودتونه ;) اصن میگی پرنیان ذوق مرگ میشم! =))
پاسخ:
من عذر خواهی کنم بابت «پرپر» کافیه!؟

صبا جون چقدر فکر کردی سر این موضوع؟؟؟

اومدم سر کلاس جواب اسِتو بدم، دیدم خیلی بده!!!

اولی رو دادم، منصرف دومی شدم!!!:دی!

دین دینم خوبه!!
اما سعی کنید گزینه هارو محدود کنید!!اینجوری انتخاب سخت میشه!!
اینم یه راهیه!!نظر سنجیم جواب میده!!

هرجور میپسندین!
ببینید همه ایده هارو من دارم میدما!خجالت داره یه ذره تعامل!؟

دین دین هم خوبه ها!!!

یه ریتمی هم داره!!!

شبیه آهنگ پلنگ صورتیه !!:دی!

:))

من باید برم کلاااااااااااس!!!امروز عشقمو میبینم!!!:دی!!!

به نظر من آیدین آقا باید زحمت بکشن اینو مثه نظرسنجی فعلیشون بذارن تا همه رای بدن!

اسمی که از همه یشتر رای آورد رو انتخاب میکنیم!!!

خوبه!!!؟؟؟

آیدین قبول میکینی؟

پاسخ:
جااااااان!؟
الآن انتظار داری قبولم بکنم!؟
فک کنم یدالله تو گزینه ها از همه بهتر باشه!!
باز میل خودتون!!

گزینه مورد نظر خود را به 30007546 پیامک کنید!
پاسخ:
میخوای جایزه هم بذاریم!؟
وای نه!!
پس من حتما باهش لج میشم!!
آی خدا!!
شاید اصن یکیشونو گذاشته باشن سرراه!!
فک کن از این به بعد باید صداش کنیم سرراهی!!
آخی بدبخت!!
خب دیگه من دارم میرم روهوا!!
وقتی اونو با جلیقه های سپهر تصور میکنم دلم میخاد رو زمین ریسه برم!!

واااااااااااااااای

اگه شبیهش باشه چیــــــــــــ؟؟؟؟

صباااااااااااااااااااااا !!!فرض کن شبیهش باشه!!!اصلا شاید باهم نسبتی دارن!!!

شایدم دو قلوان!ولی تقدیر از هم جداشون کرده!!!!

:))

یعنی خیال پردازیرو داری!!!؟؟

خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمش چه شکلیه!؟
شاید شبیهه اون باشه!
فک کن شبیهه اون باشه!
بدبخت چ بد شانسه!
ولی چ جلب میشه با اون جلیقه ها!!
دلم میخاد بلند بلند هرهر کرکر کنم!!
حیف که نمیشه!!
از درون دارم از خنده منفجر میشم!!
منفجر یعنیا!!

جاستین؟؟؟

نه!

من اصلا ازش خوشم نمیاد!!!

اسمشو میشنوم حالت تهوع میگیرم!!!!


ولی گزینه ی مناسبیه!!!


تا اینجا شد:جاستین، آی آی، یدالله(!)، آیدان، دندونی!!!:دی!

اِ؟

من چرا نوشتم پسرا؟؟؟؟

دخترا!!!!

اصلا اسم پسرا که زیر دست مربی سپهرای زن نیست!!!

به خدا اشتباه شد!!!

صبا منظورم دختراس!!!

:)) (دلم میخواد بلند بخندم،ولی همه خوابن!!!نمیتونم جلو خندمو بگیرم!)

مال پسرا سبزه؟ اِاِاِاِ ؟؟؟؟

من فک کردن نارنجیه!!!

ضایع بازی چرا بابا؟؟؟دوستمونه خُب!!!مگه نیست؟

من همش دارم فک میکنم که من چه طوری زیر دستشو دیدم!!!بعد یه دفعه ای انگار منو برق گرفت!!!

یادته ؟؟؟

خب پس پسندیدین!
مبارکتون باشه!

اوه اوه یادمه!!نزدیک بود ضایع بازی شه!!
هه هه!!
چ جلب بود ولیا!!
فک کن سپهری باشه!!
وااااااااااای خدا ضایع تر از این نمیشه!!
فک کن از اون جلیقه های سبز سپهر تنش کنه!!
وااااااااااااای خدا مردم!!

:))

یدالله هم خوبه ها!!!(فرض کن!)

راستی صبا، یادته یبار از زیر دستِ این مربی جدیده که لیست اسمها بود، چی پیدا کردیم!؟؟:دی!!!

یادته چقد خندیدیم!؟

بعد خانم تقوایی پرسید چی شده؟ماهم گفتیم که اسم دوستمونه، نمیدونستیم سپهر قبول شده!؟؟

خب دوستان با "یدالله" چطورین؟؟؟

فک میکنم خیلی درخور و مناسب باشه!

حالا اگه به کارتون نیومد پس بیارید!

:))

پرنیـــــان!خیلیـــــ باحالیـــ

آیدان خوبه!!!

ستی سه چرخم خیلیــــ باحال بود!!!


بگو صبا جان!!میشنویم!

نچ نچ نچ! آیدین حیا کن! اکانتشو فعال کن!
(الآن این ته ذوق سرایندگی بنده بود!)
+بچه ها میتونید جاستین هم صداش کنید! انقدررر خوشش میاد! :دی
ایدین تو فعلا دستت به من نمیرسه تاااا 21!

منم چندتا اسم فوق العاده وشیک سراغ دارم!!

خاستین میتونم به صورت رایگان در اختیارتون بذارم!!

پاسخ:
بگو سرو پا گوشم!
رهـــــــــــــــــا!
اینجایم عزیزم در کوچه پس کوچه های نت گم گشته بودم و ناگهان راه بازگشت را یافتم!
آی آی خوبه موافقم!
حتی میتونیم بگیم دنیوی! دینی اصن!دندونی حتی :|
یه تبلیغ بود برا یه دستگاهی که دماغوو کوچیک میکرد اسمش آیدان بود!
یه معلم زبان داشتم ندا نظری بود بهش میگفتیم نِدی نِزی!
یا مثلا ستاره: ستی سه چرخه! :D

حالا دیگه همه شدین یوسنکو؟
پاسخ:
پ ن پ چی فک کردی!
eeeeeee aidin daset be un bache bokhore man midoonamo to







پاسخ:
نگران نباش دستشو میتونم جاخالی بدم پاش لا مصب بلند هر کاری کنم بهم میخوره!

:))

کلا جماعتی happy هستیم هممون!!!

پاسخ:
بهش گفتیم زکی بهhappy!
چرا همه گیر دادن به من!
آخ اگه پوآ رو بگیرم ...
پاسخ:
خب باید اکانتمو درس میکردی منم این کارو نمیکردم خووووو!
aidin vaghean ke
chera bache mardomo aziat mikoni?  

نه!دین دین چرته!!

آی آی حالش بیشتره!!!

پرنیــــــــــــتان!!1کجایی عزیزم؟

آی آی خوبه؟؟

:)) آی آی
یا مثلاً دین دین!
=))

خیلیـــــــ...

بر حسب عادت خب نگو!!!

فرض کن، ما هم به تو بگیم آی آی!!!!:))

خنده ام میگیره!!!

من بر حسب عادت میگم پرپر
به دخترعمومم میگم اِف اِف
به پویای خودمون میگم پوآ

اسم نذارینا!!!!

:))

ام...

نمیدونم!!!

چیز خاصی به "آیدین" نمیخوره آخه!!!

فقط من اسمشو روی شکلات دیدم و یه سری از پوشه هایی که پلاستیکی اند!!!:دی!!!

تو بگو!

امتحان کردم کار کرده!
خب چی بگیم مثلا؟ :-؟

پنـــــــــــیر؟؟؟؟؟

نوچ نوچ نوچ!!!!!!

صد رحمت به اطرافیان من!!!

پس بیا تا من هستم، برای آیدین اسم بذاریم!!!

(البته اگه مطمئنی که 100% تضمینیِ ها، وگرنه گناه داره!!!)

آخ رها به موقع پرسیدی سوالو!
جان من نگین این پرپرو! واسه بار صدم!
این مال اون انجمن بود که صدتا پرنیان داشت واسه همین واسه دوستان نیک نیم انتخاب میکردن...
حالا این که خوبه مترادفای اسم من:
پری، پرنی،پرنیا،پریسا، پرپری، پپری، پریا، پنیر حتی :|
باید برای خودشون نیک نیم بذارم تا درک کنن! (امتحان شده صد در صد تضمینی!)

پرنیان!من یه سوال ازت داشتم!!!

تو خوشت میاد که بقیه بهت بگن پرپر؟؟؟؟


من که کاملا اعصابم خُرد میشه وقتی دوستام صدام میکنن!

بعضیا میگن آزاد،بعضیا میگن ول،بعضیا میگن رهی!

از اون طرف پسر داییم بهم میگه شق شقه!یکی دیگه میگه شقی!عارفه میگه شقا!!!

اگه خوشت نمیاد، باهاشون حرف نزن!یا جوابشونو نده!!تا درست صدات کنن!!!


آقای آیدیـــــن خاااااان!درست صدا کن بچه رو!!!

رها:
1. رمز و پسوورد مترادفه ، چون نام کاربری من رو همه میدونن. مثه قلم و خودکار.
2. داره میگه شما بهم بگین!
پرپر:
بدقولی نکردم ، پوآ به من usernameـشو اشتباه گفته بود. بجای _ گفته بود خط تیره!
نچ نچ نچ! بدقولی کار خوبی نیست! D:
نتیجه اخلاقی: پویا برای نوشتن این پست وقت زیادی نداشته و بسیار با عجله تایپ کرده!

:)):))

آیدین آقا!رمز و پسوورد هردو یکی اَن ها!!!

یکیشم بگی کافیه!!!


پسر خوب، همینو زنگ میزدی بهش میگفتی!!!دیگه چرا اینو اینجا گفتی؟؟؟

بی جنبه
حالا دیگه پست انتقادی می ذاری واسه من!؟
الآن اکانتتو فعال میکنم.
رمز و پسوورد منو اَ کجا آوردی!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی