کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

به در شد

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹ ب.ظ

به در شد!

خسته نباشید.

تبریک و تسلیت میگم.

  • ۹۳/۰۱/۱۳
  • آیدین

سیزده بدر

دیدگاه‌ها (۱۳)

بسم الله 
نثری زیبا و جذاب و عالی دارین . ان=میدوارم که موفق باشین...
شخصا از وبلاگ تون خیلی خوشم اومد
خسته نباشید.
شیراز که بارون اومد اکثرا جایی نرفتن
منم که کلا هیچ جا نمیرفتم چه بارونی چه بی بارونی
هعیییی:(
حرف حساب جواب نداره!
کاملا متین
سیزده به در یعنی:نگاه سیزده معصوم به در سوخته است...


با

در خدمت شماییم.



خعلی ممنون ...
منم به شما تسلیت میگم..
موافقید تبادل لینک داشته باشیم عایا؟؟؟؟؟
پاسخ:
تبادل لینک نداریم. ببخشید.
اوکی ؟
خیلی حال کردم با این پستت ! <3
پاسخ:
پرهام عمویی چیه!؟ بذار "پرهام آپامه" همه بشناسن!
اقا تسلیت بگو!غروب 13 بدر خر است! -_-

نخسته

و تسلیت...

پاسخ:
همچنین بر شما
کوفت بود نه سیزده به در :|
همش ترافیک و بارون :|
پاسخ:
واسه ما آفتاب بود. و نمیدونم چرا برعکس هر سال ترافیک کم بود!!!
اینجا که شر شر بارون بود و هست.سیزده همه رو آبکش کرد رفت. تبادل لینک مقدور هست؟
من بازدید کننده ندارم متاسفانه
پاسخ:
خب نداشتن بازدیدکننده در ابتدای کار طبیعیه!
در مورد تبادل لینک باید عرض کنم من از هر وبلاگی خوشم بیاد لینکش میکنم. کاری به لینک مقابل ندارم. شما هم همینطوری باشید. تبادل لینک کار لوسیه. بهش اعتقاد ندارم.
انقد که من در زمینه به در کردنِ 13 فعالم هنوز به درش نکردم خوشبختانه!(بدبختانه حتی!) :|
تسلیت!؟در چه زمینه؟!شفاف سازی شود لدفا!
shoma ham khaste nabashid man ke vaqean khastaaaam.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی