کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تاخیر

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۳۱ ب.ظ

معلم: چرا دیر اومدی مدرسه؟؟

دانش آموز:آقا اجازه؟ بقل مدرسه روی تابلو نوشه بود: آهسته، مدرسه نزدیک است.


  عاغا"خوب تقصیر بیچاره بچه چیه؟؟؟
  الکی گیر میدن.

  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • pou 617

تاخیر

مدرسه

دیدگاه‌ها (۵)

بـــــــــــله

من اول گفتم!:دی

ااا شقایق گفته بود قبل از من!!
نه من چرا باید قصد زایه کردن شما رو داشته باشم؟!
من قصد ضایع کردن شما رو دارم! :دی
پاسخ:
خعلی ممنان که ما را زایه نمی کنید

خوشم میاد که همتون از دم املاهاتون صفره!

زایه هم اونجوری نیس!این جوریه!"ضایع"

پاسخ:
وختی اسمه وبلاگه شخسی من "عاغا ما قلط بکنیم" است دیگر چه انطضاری از این حقیر میره؟؟
pou327
بقل نه! بغل!
+البته من درک میکنم که چاره ای جز رعایت سبک نداری!
پاسخ:
کیانا خانم شما که میدانید پس چرا قصد زایه کردن ما را دارید؟؟
pou327
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی