کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تحت درمانم

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ

تو خیابون لم داده بودم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی،

یه پسره اومد بهم گفت ماشین خودته یا بابات؟

نیم نگاهی بهش کردم و گفتم دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟

سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.

درجا افسردگی گرفتم...

الانم تحت درمانم!

  • ۹۲/۰۵/۲۴
  • محمدرضا اکبری

مازراتی

ماشین

درمان

خیابون

پسر

دیدگاه‌ها (۸)

=))
بجای اینکه بیای اینجا مطلب بذاری،درس بخونی ازونا هم میخری:-W
پاسخ:
بروی چشم!
چرا من اینارو نمیدونستم؟! :-؟
حیف کـ نمیتونم برم بازیو ببینم!
پاسخ:
ع.ر: :((
حالا این بازیکنا کی میرن؟!
پاسخ:
ع.ر: امروز بازی دارن احنمالا فردا
ا؟!فک کردم دعوا شده!
پاسخ:
ع.ر : نه
علیرضا:))
حالا جدی مازراتی داره؟!
راستی دیروز جلو هتل کادوس خیلی شلوغ بود چـ خبر بود؟!
پاسخ:
ع.ر : آره ,دیروز برای اینکه بازیکنان استقلال اومده بودن شلوغ بود.
نکنه ماشین رئیس هتل کادوس بود!!!
پاسخ:
آ.ن: چرا همه گیر دادن به ماشین رئیس کادوس!؟
وای خیلی باحال بود!!کلی خندیدم!
ممنون!:دی
پاسخ:
خواهش!
خوبه تجربه ی بنزو داشتیا!! :|
پاسخ:
آره! این دیگه داغونم کرد :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی