کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تعریف علمی برنامه نویس

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰ ق.ظ

برنامه نویس موجودیست زنده که اغلب بصورت نشسته با کمی خمیدگی روبروی خود را نگاه می کند. این موجود توانایی بسیار زیادی در گیر دادن به یک موضوع و پلک نزدن را داراست.

بیشتر طول عمر خود را بدون تحرک سپری می کند و فقط انگشتانش دارای فعالیت بسیار زیاد هستند. غالبا بصورت انفرادی یافت می شود

و در پاسخ به مخاطب همواره می گوید: چی؟ ۹۹٪ آنها شب زیست هستند.

بین یک شاخه گل رز و یک تکه پارآجر تفاوتی قائل نمی شود و دنیای وی فقط نیم متر جلوتر از چشمانش است!

 

  آ.ن: با برنامه نویسا درست صحبت کنا!  

  • ۹۲/۰۳/۲۸
  • محمدرضا اکبری

گل

عمر انسان

شب

دیدگاه‌ها (۸)

منم منظورم داشتن کامپیوتر نیس! منظورم اینه که کلا مهندس کامپیوتر به دنیا اومدی!!
پاسخ:
قربونت لطف داری!
خب تو با کامپیوتر به دنیا اومدی کلا!!
پاسخ:
نه!
تا سه سالگی نداشتم!
بلی! ++C برای اولین زبون زیادی سخت بود! ولی فک نکنم بعدش اونقدر سخت باشه!
پاسخ:
بعله!
ولی من اولین بار با ++C شروع کردم!!
نه دیگه همون VB خوبه! هی عوض کنم قاطی میشه!!
ولی با سپاس از راهنمایی شما!
پاسخ:
خواهش میکنم.
VB یاد گرفتی
بعد یه سر به ++C بزن ، راحتتر یاد میگیری
html خسته کننده ست! به اندازه ای که به دردم بخوره بلدم!
دارم visual basic 6 یاد میگیرم! دیگه از این آسون تر پیدا نکردم!!
پاسخ:
Quick Basic آسونتره!

ما که از اینا زیاد داریم!!

یعنی همشون برنامه نویسن؟!

چه موجودات بانمکی!!
+من از اون موقعی که شروع کردم ++C یاد بگیرم احترام خاصی برای برنامه نویسا قائلم! چون هیچی ازش نفهمیدم!! :دی
پاسخ:
=))
ایول!

بشین html یاد بگیر ، از همه آسونتر ، بیشترم به دردت میخوره.

جااااااااااان من آیدین!

رنگ "آ.ن" هاتو درست کن!!!


پاسخ:
ببخشید ، رو این یکی یادم رفت.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی