کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تموم شد...

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بالاخره کابوس این تابستون سخت برای من تموم شد!!

امروز نتایج کنکور اومد و منم بعد از 7 سال عشق و علاقه شدیدی که نسبت به کامپیوتر داشتم تو رشته مهندسی کامپیوتر اونم تو شهر خودم قبول شدم

خیلی خیلی خوشحالم!! فقط همین

مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمنونم خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

  • ۹۲/۰۶/۲۰
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۳)

سلام منم دارم ساله دوم ریاضی میخونم ایشا... منم مثل تو مهندس کامپیوتر میشم :D 
ایشالا سال بعد محمد مینویسه من پزشکی قبول شدم....
سال بعدتر هم آیدین هم مینویسه من بازیگری قبول شدم:D
سال بعدترش ما ها میایم خبر میدیم چی قبول شدیم....
سال بعدترترش هم بقیه خبر میدنو....
پاسخ:
در پایان این گفتن ها، به شخصه، بخاطر مرگ خودم، به هواداران تسلیت میگم!   :|
تبــــــــــــــــــریک!!!!
واییییییییییییییی آقا حمید چی میبینم ؟ تبریک میگم در حد بنز.
انشالله که همیشه خبر موفقیتت رو بشنویم.

و از طرف خدا: خواهش میکنم بنده من
تبریک
موفق باشین :)
به به چه خبر خوبی
تبریک میگم
موفق باشی آقای مهندس آینده:)
تبریک مهندس :)

پاسخ:
ممنون پروفسور!!
تبریک می گم
تبریک میگم جناب مهندس
کدوم دانشگاه قبول شدی؟
پاسخ:
✔ دانشگاه گیلان!
تبریک تبریکــــــ آقای دانشجو (مهندس آینده!)! :)
حالا دانشجو شدی اینجا رو یادت نره ها!!
پاسخ:
هرگز!
هیچ چیزی منو ازین جا دور نمیکنه!!
مبارکـــــــــــــــــــــــــــــه :)
تبریک!!!!
دعا کنین چندسال دیگه ما هم این کابوس رو خوب پشت سر بذاریم!
پاسخ:
ممنوم!
حتما دعات میکنم
بازم تـبـریـکــــــــــ آقای مهندس!
پاسخ:
بازم ممنونم آقای دکتر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی