کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

تهران - بهشت

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۸ ب.ظ

شدی از شدت گرما برشته
ولی ناشکری کردن خیلی زشته
اگر گرمه هوا مثل جهنم
تو میدون‌ها ونِ تهران - بهشته!

مهدی استاد احمد

 

آ.ن: همین اول کاری وبلاگو فیلـ ـتر نکنن صلوات!

آ.ن۲: اگه متوجه نشدین ... یکم فک کنین!!

  • ۹۴/۰۳/۲۶
  • آیدین

دیدگاه‌ها (۱۶)

  • ✗✗panteaaa ✗✗
  • عــــَــــو :| زشده :|
    :|

    ***

    یک سوال! طرح کولاک چرا انقدر شبیه به طرح تابلوی مغازه ای که در خ.معلم به اسم کوک هست می باشد؟ (اون مغزه ای که ساز می فروشه!)
     :|
    یس یس 
    پاسخ:
    :/
  • ز.د(زن داداش)
  • *مهدی استاد احمد منظورم بود :)))))
    پاسخ:
    همه اسمشو قاطی می‌کنن! تو اولیش نیستی!
  • ز.د(زن داداش)
  • هخخخخخخخخخخ :)))
     
    دم استاد مهدی احمد و شجاعتت برای ثبتش در وبلاگ گرم :)

    الان فهمیدم داستان چیه.
    تو خجالت نمیکشی؟
    به امر به معروف و نهی از منکر توهین کردی؟
    پاسخ:
    نه!
    «نمیتوان با زور و شلاق مردم را به بهشت برد.»
    حسن روحانی
    +واسه راهنمایی!
    من الان تغریباً یه روزه که منتظرم بفهمم یعنی چی و اینکه چرا باید فیلتر کنن ولی متاسفانه مثل اینکه خیلی وقته از میادین دور بودم و هنوز عادت نکردم ولی خوب نفهمیدم دیگه.:)
    پاسخ:
    فیلتر کردن متوجه میشی :)
    والا بهشتشو شک دارم! تهران-جهنم اسم مناسب تریه احتمالا با توجه به اعتقادات دینی-ملی!!
    اقا من حال ندارم تایپ کنم خودت حسمو میدونی ک😅😅
    پاسخ:
    بله بله!
    .
    خوبه که خنکه بابا :)))
    پاسخ:
    واقعا؟؟؟؟ :|
    چرا حالا تهران ؟ 
    رشت خودمون چش بود مگه ؟ 
    :'(
    کلن همتون امروز پایه اید تو حال من گند بزنین بابا من تازه واردم اومدم حالمو اینجا عوض کنم :((( نمیشد اسم ونو نمیاوردی؟
    پاسخ:
    خخخخخخخ! دیگه شرمنده دیگه!
  • مهدی سالم اندامی
  • سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری و مطالبتم خیلی خوبن  ولی به نظر من بهتره از کلمات کلیدی هم استفاده کنی  
    اممنون میشم به منم سر بزنی
    پاسخ:
    :(
    تعداد کلمات کلیدی وبلاگمون تموم شده! تا چند روز دیگه اضافه میکنیم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی