کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

جزوه

جمعه, ۲۲ دی ۱۳۹۱، ۰۸:۵۳ ب.ظ
یک دانشجو ، عاشق سینه چاک دختر همکلاسیش بود...
بالاخره یک روزی به خودش جرات داد و به دختر راز دلش رو گفت و از دختره خواستگاری کرد...
اما دختر خانوم داستان ما عصبانی شد و درخواست پسر رو رد کرد.
بعدم پسر رو تهدید کرد که اگر دوباره براش مزاحمت ایجاد کنه، به حراست میگه!
روزها ازپی هم گذشت و دختره واسه امتحان از پسر داستان ما یک جزوه قرض گرفت و داخلش نوشت " من هم تو رو دوست دارم، من رو ببخش اگر اون روز رنجوندمت ، اگر منو بخشیدی بیا و باهام صحبت کن و دیگه ترکم نکن "
ولی پسر دانشجو هیچوقت دیگه باهاش حرف نزد.
چهار سال آزگار کذشت و هر دو فارغ التحصیل شدند. اما پسر دیگه طرف دختره نرفت.!!


  آ.ن: پسرهای دانشجو هیچوقت لای کتاب ها و جزوه هاشون رو باز نمیکنند  
  • ۹۱/۱۰/۲۲
  • آیدین

دانشجو

جزوه

عشق

دیدگاه‌ها (۹)

من هیچوقت نفهمیدم جزوه به چه دردی میخوره!!!!
اوم! بلی بلی! ببخشید! دیدگاه ها!!
یادش بخیر!! یه مدت چقد سر این پستا جنگ میکردیم تو نظرا!!
پاسخ:
تو دیدگاه ها.
اقا من معذرت میخوام !!

مثل اینکه هیشکی تا حالا نخونده بود این پستو !!!

ببخش بر ما آیدین خان !!
پاسخ:
خواهش میکنم آقا حمید!

من  ک ندیده بودم !

باحال بود دختره رفت ناز کنه دید نشد =))

پاسخ:
دخترا همشون همینطورین! =)) [اعلان جنگ!]

آخی

آقا حمید دهواش نکنین آیدین رو 

من قبلا ندیده بودمش خیلی هم جالب بود 

آیدین دستت درد نکنه.


راستی اگه وقت کردین این روزا یه سری به وبم بزنین خوشحال میشم.

پاسخ:
منم واسه همین اینجور پستا رو دوباره میذارم دیگه.
اسمشو گذاشتم "بازپست"
راست میگن دیگه !!

خز کردی دیگه آیدین !
چندبار میزاری اینو!!
پاسخ:
توضیح دادم کـ!
دومین بار!
تو این وبلاگ اولین باره!
اینو برا چندمین بار میذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
دومین بار

بـــــــــله

اونوقت یه سوال

چرا دفعه ی اول ردش کرد؟

مثلا اومد که ناز بکنه؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
تقریبا"!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی