کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

جملکس ۱

دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۳ ق.ظ

 جملکس    برای عکس فوق یک جمله‌ی طنز بنویسید.       برای دیدن جملکس‌های بیشتر کلیک کنید.  

دیدگاه‌ها (۱۹)

وارونه
سلام لطف کن عکس طنز بیشتر بذار چون من حوصله خوندن متن  رو ندارم بازم ممنون
سلام مطلب هات زیبا بودن!!!!
پاسخ:
سلام. ممنون.
  • قاصـدکـــــــ بی زبان
  • وبلاگ جالب و قابل تقدیری دارید..به وبلاگ تازه تاسیس منم سربزنید..شاد باشید
    خوش برگشتین آیدین و پرهام!
    سلام!
    خب بالاخره بعد چند هفته برگرشتم به 1طنز!
    چه خبر ؟ همه خوبن ؟ "کیانا - رها - آیدین - پوآ - پو 617 - علی - کمند - پرنیان - سپیده و ..." {اینا تو ذهنم بودن مابقی شرمند !}

  • ***العبد التائب***
  • من اینو تجربه کردم
    تو امتحان ریاضی جواب درستو میاری ولی دو گروه تو کلاس سر دو ا جواب دیگه بحث میکنن!
    خخخخ
    عذر میخوام !
    !@ِ#%ُ$^*+؟ّ<َ?)&"!!=ّ،?؟-$/ٌ

    "-ببین دوست خوبم!میخوام باهات منطقی حرف بزنم.اول حرفامو بشنو بعد نظر خودتو بگو.الان ما دوحالت بیشتر نداریم: یا حق با منه و یا حق با خودمه.

    میخوای قبول کن نمیخوای هم قبول کن!

    خب...نظرت...؟!

    +..."

  • طیب هادی زاده
  • سلام 
    وب خوبی درست کردین اگه مایل باشید خیلی دوس دارم که با شما تبادل لینک کنم.
    اگر زحمتی نیست منو با اسم شـــــــاه کلیــــــــد لینک کنین.ممنون میشم
    بهم خبر بدین که شما رو با چه اسمی لینک کنم.
    تشکر
    چه  جزوه ی  دیفرانسیلی.!!
    آشپز که دوتا بشه آشش یاشور میشه یا بی نمک !!!
    نتیجه: 2 عدد خوبی نمیباشد، همه سعی دارند شما رو از عواقب 2 نفره بودن آگاه کنند... لذا یا تنها باش یا همون تنهایی بهتره...
  • محمد مسعودی
  • یار در خانه و ما ...
    بازی پرسپولیس - استقلال دو دو مساوی شده، حالا پرسپولیسی ها میگن یه گل استقلال درست نبوده عوضش استقلالی ها میگن به غیر از اون دو گل داور یه گل رو هم براشون نگرفته...
    خلاصه داور هم که دیگه کاری نمیتونه بکنه!
    1)آیدین تو هم یه جمله بنویس!!!
    حواسم نبود نیستی!
    2)پویا راست میگه!
    3)عجب جزوه فیلسوفانه ای!!!
    تفاوت فرهنگی!!!
  • Kıᴀɴᴀ ᵛᵐ
  • خودم جمله ی طنزی به ذهنم نرسید. ولی توی سربرگ جزوه ی دیفرانسیلی که امروز بهمون دادن، نوشته:
    «بزرگ ترین مصیبت برای یک انسان آن است که نه سواد کافی برای حرف زدن داشته باشد، نه شعور لازم برای خاموش ماندن.»
    + الآن این که اینو توی جزوه ی دیفرانسیل نوشته خیلی روی معنی جمله تاثیر داره ها! ینی نمیگفتم اونجا نوشته، اصن درک نمیشد مفهوم جمله! :دی (یه احساس خوبیه آدم اسم یکی از درساش دیفرانسیل باشه! :دی)
    مشهد الرضا هستم، جاتون خالی. تشکر میکنم از پوآ بابت ارسال پست. با قسمت چهار کولاک برمیگردم.
    نه شرقی!
    نه غربی!
    جمهوری اسلامی!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
    هار هار هار هار.
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی