کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

حسین کلهر - اسکندر مقدونی

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱ ق.ظ

بعد از داریوش کمالی پست صوتی‌های ما به سمتی رفت که امشب آقای حسین کلهر مجری توانمند صدا و سیما می‌خوان برامون رابطه‌ی عکس بین چیزهایی که ما دوست داریم و میزان مفید بودن آنها رو توضیح بدن.

 

دریافت

دیدگاه‌ها (۱۷)

  • مهیا خرمی
  • افرین      خیلی خیلی خوب بود این .بهتر از همه بود

    سلام منتظر شما هستم 
    راستی خدا
    دلم هوای دیروز را کرده
    هوای روزهای کودکی را
    دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم
    آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
    دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم
    الفبای زندگی را
    میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
    دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان
    هر چه میخواهید بکشید
    این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
    دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم
    آن را نچینم
    دلم میخواهد …
    می شود باز هم کودک شد؟؟
    راستی خدا!
    دلم فردا هوای امروز را می کند...

     

  • مهران ماندگار
  • دیدگاه های نویسنده هاتون خیلی جالب بود.. من با اینکه ذوق طنز پردازی ندارم اما فقط بر سر علاقه، طنز پردازای زیادی رو میشناسم. اقای کلهر هم از استند آپ کمدین های مشهور ایرانی هستش! توی رادیو هفت برنامه داشت و خیلی چیزا رو به طنز توصیف کرد.

    + ایشون الان مجری شبکه دو، در برنامه با اجازه هستن.. یه برنامه حقوقیه! چرا رفته اونجا خدا میدونه.
    ممنونم.. من این رو نشنیده بودم.
  • منا مهدیزاده
  • خدا خیرت بده از خواب غفلت بیدارم کردی ...
    من هی از تو لیست وبلاگ ها می زدمش ... خیلی کار سختی بود ! : ))
    پاسخ:
    خب جالبه بدونی که تو همه‌ی صفحات وب دنیا وقتی رو عنوان کلیک کنی میره رو صفحه اصلی!
  • منا مهدیزاده
  • می دونی به نظرم یه دکمه "خانه" یا "صفحه نخست" ای چیزی بزار برای وبلاگت ... نیاز میشه ! :دی
    پاسخ:
    روی لوگوی وبلاگ کلیک کنید.
    شبکه ی هفت یا همون آموزش، برنامه ی رادیو هفت!
    ایشون کلا خیلی باحالا ، سایر برنامه هاشو هم گوش کنید و یا ببینید! تو سایت آپارات باید کلیپاش باشه!
  • فاطمه قنبری
  • خیلی جالب بود با تشکر
    بر خلاف عموم پست هات این بسیار بدیع و جالب بود.
    فوق العاده جالب بود.
    پاسخ:
    ممنون
  • سپیده پارسا
  • شبکه دو یا سه؟ من یادمه یه برنامه بود میومد ملت(دولت!) رو انتقاد می کرد... طنز البته!
    +"میخواستم بهتون خبر بدم که حمید و محمد (جداً) از جمعه شروع به کار میکنن" الان جمعه است!

    برگرفته شده از jaffang.blog.ir
    پاسخ:
    این جمعه نه!! جمعه‌ی بعد! تو این پست گفتم که!
    اون وسط مسطا یه چیزی گف که خیلی جالب بود ولی الآن هرچی فک میکنم یادم نمیاد! : |
    این جنابو به اسم نمیشناختم ولی صداش خیلی آشناس!
  • کمند سلیمانی
  • ملت لب دریا آهنگ مازیار فلاحی گوش میدن منو سپیده پست صوتی 1طنز :|
    من این کلهر رو نمی شناختم اصلاً :|
    ولی خیلی باحال بود! کجا میده برنامه هاشو؟ :دی
    پاسخ:
    شبکه آموزش میداد.
    الان فکر کنم شبکه دو مجریه.
    چقدر خوب بود این!
    از این که دیدگاه هام خیلی سازنده و مفید هستن حس خوبی دارم :|
    پاسخ:
    =))
    بلی !
    زئوس خدای خدایان است!(البته در یونان!)

    دیدار های مردمی فیلیپ :))
    آزادی بیان و ... . :))
    با زئوس چای می نوشید :))
    جریان مصر که اصلا ... .
    :))
    جالب بود!
    پاسخ:
    میدونستم با روحیات تو سازگاره!
    سوال: زئوس خدای خدایان یونان بود دیگه!؟
    خیلی وقته دیگه رادیو هفتو نگاه نمیکنم! ولی این پستت باعث شد تصمیم بگیرم باز نگاش کنم! نمیدونستم چینین بخشی داره! گرچه دلم برای قصه های امیرعلی تنگ میشه!
    =)) آزادی بیانه عالی بود!
    پاسخ:
    فوق العادست کلهر!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی