کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

حمله آمریکا به ایران

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ب.ظ

آمریکا چهار شنبه به ایران

حـــــــمله میکنه !!!!!!!!

یه روزنامه ی اردنی خبر زده که آمریکا چهار شنبه به ایران حمله میکنه، 

اینا هم کامنتهای فارسی زیر اون:
>>>* ما 4شنبه امتحان داریم لطفا بندازین جمعه
 
>>>* من چهارشمبه چک دارم !
 
>>>* منم چهارشنبه امتحان دارم . موندم چیکار کنم . برم جنگ نَرَم جنگ...
 
>>>... * پس چرا ساعت شو نگفته؟! شاید ما خونه نباشیم...
 
>>>* حالا من چی بپوشم؟!
 
>>>* ما شماره ماشین مون فرده، فک نکنم بتونیم تــو این حماسه آفرینی حضور بهم برسونیم!
 
>>>* میشه بهش بگین موقع برگشت منو به عنوان غنیمت ببرن آمریکا
 
>>>* سه شنبه حمله کنن تا چهارشنبه تمومش کنن که پنج شنبه جعمه بریم دَدَر!!
 
>>>* شام هم میدن؟
 
>>>* ایول ، بالاخره یه بهونه جور شد منپنجشنبه نرم عروسی. از جنگ برگشتم خستم ! تازه
اگه اسیر نشم و برگردم
 
>>>* بگو سر راه نون بگیره...
 
>>>* ای بابا حالا نمیشه جمعه عصر باشه آخه عصرای جمعه خیلی دلگیره آقا ما از مسئولین خواهشمندیم جمعه حول و حوش ساعت ۳-۴ حمله کنن بعد از
ناهار !!
  • ۹۲/۰۳/۳۰
  • آیدین

امریکا

ایران

دیدگاه‌ها (۱۲)

نع اول بذارید من پیج فیسبوکمو نیگا کنم پست بذارم بعدششششششششششش
دروغ گو سگه :)
پاسخ:
درست صحبت کن.
سلام خوبی آیدین ؟
آره خودمم
وای که چقد چشم انتظارم بودین همتون
نه ؟
:)))

منم دلم تنگیده بود واستون حسابی
تو انجمن جدیدت هم عضو شدم
اما میبینم که هیچ خبری نیست اونجا
:(
پاسخ:
نه اصلاً !

اینم حرفیه!!!

حمله کنن شاید سرعت اینترنت درست شد:)

پاسخ:
نه عزیزم ، کلاً اینترنت از بین میره!
بعــــــــــــــــــــــــله
پاسخ:
سلام آقا بهزاد!
خودتی!؟
تو شبکه اجتماعی؟
اینم باید به نفر میگفت:
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند!! :دی
پاسخ:
اونو کـ نمیتواند بکند!
ا نه بزارین هفته بعد من این هفته میخوام برم تهران :|
پاسخ:
:))
تو هم کـ یک چهارم سالو تهرانی!!
مثکه فشار زیادیو تحمل کردن تا حالا!!!
":دی!" ـش جا موند!

دست هممون درد نکنه !


پاسخ:
بعله!
چقدر علاقه دارن مردم ما به جنگ! فکر کنم عروسی بود انقدر استقبال نمیکردن! D: :|
پاسخ:
معلوم نیست دارن مسخرش میکنن!؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی