کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خبر فوری

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

خبر گذاری بوق نیوز اعلام کرد:

طبق آخرین تحقیقات

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ آقایون

تماشای پارکِ دوبل بانوان است !

  • ۹۲/۰۶/۲۰
  • علی رضا

تحقیقات

پارک دوبل

دیدگاه‌ها (۸)

چند روز پیش به چشم دیدم!!!!!!!!!!!
داشتم پارک می کردم، ماشین انور خیابون وایتاده بود تا ایستادم 4 تا پسری که توش بودن چسبیدن به پنجره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته من آبروداری کردم ها! فقط یه بار اومد بیرون، دوباره رفتم تو :)
پاسخ:
:))
احتمالا یا حتما!چه مخ هایی هستین شما خب من اشتباه نوشتم دیگه!کیانا!
پاسخ:
تو نباید اشتباه مینوشتی دیگه
احتمالا منظور نگآر کیانا بوده دیگه؟!
پاسخ:
احتمالا
کیمیا LIKE!راستش من اصلا نکرده بودم!چه ریزبینی!
پاسخ:
کیمیا اصلا حرفی زده مگه؟!؟!؟!؟؟!
پس نتیجه ای ک میشه گرفت اینه ک عاغایون اصولا بیکارن :|
پاسخ:
کمی تا قســــمتی

خبر گزززززاری کیانا نیوز اعلام کرد:

طبق آخرین تحقیقات

یکی از مهیج ترین تفریحاتِ دخترا

تماشای غلط املایی های پسرای 1طنز.بلاگ است! :|

پاسخ:
البته همه دخترا تو اینترنت نمیان
همچنین همه پست ها 1طنز غلط املایی نداره
هرهرهر
پاسخ:
هردونه
خوش بگذره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی