کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خطای دید

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۴۲ ب.ظ

15 ثانیه به این عکس دقت کنین، یه زرافه میبینید.

  • ۹۱/۱۰/۱۸
  • آیدین

زرافه

خطای دید

دیدگاه‌ها (۳۵)

مث اُسکلا داشتم از یک تا 15 میشمردم ! : |

که سر 13 این گوریله اومد ابرو تکون داد ! : )))))))))))
خیلی لوس هستین.اینقدر باتمرکز نگاه کردم یهو قلبم وایستاد!!!
ترسیدم یهو 

لامصصصصصب =))))))

 

صورتمو چسبوندم به مانیتور، 4 چشمی زل زدم به عکس ببینم چه خبره!! قلبم پرید تو حلقم!

 

چ زرافه بیریختیم بود با اون چشاش!

 

هووووووووووووووووووووووووووووووووووو 
یک ساعت خیره شدم   با چه ترس ولرزی.......................
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

تازه فهمیدم چی شد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هنو لود نشده بود عکسه !!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))))))))


بزنین ب تخته چشم نخورم .......
:)
پاسخ:
چقدر خندیدی!!!
سلام
لینکتون کردم ...
انصافا وب باحالی دارین ...


این خطای دید نیس ک ....
اسگلمون کردین ؟؟؟
تو نگاه اول میشه فهمید زرافه س ... حالا عین مونگلا 15 ثانیه زل زدم بهش  ... !!!!!!!!
پاسخ:
ممنون از حمایتتون.
خواهش 
 :-)
اوه اوه اوه
داشتیم ؟
چه مودب شدی ماشالله
خب اسم پسته خطای دیده دیگه
منم تاریخشو ندیدم

پاسخ:
ببخشید دیگه!
اون روز یکم عصبی بودم! شما هم کـ ...
 :|
یه( بود )اضافی شد
خیلی پشمک بود و قدیمی بود
:|
پاسخ:
تو که بلد نیستی تاریخ پستو بخونی حرف نزن!
ای ول  این همه اسنعداد و نبوغ
پاسخ:
اِ! پس شما هم دیدین؟
خاطرات ما مثل اینکه گل میکنه و طرفدار داره!!

یارو تو تلویزیون سوال پرسیده اگه ۲۴ ساعت گناه آزاد باشه چه گناهی میکنین؟

جوابای ملت کلن شخصیت منو برد زیر سوال 

چون همش فعالیتای روزمره ی منه!

پاسخ:
:)) !
دوستان یه چیزی !!

هر چی فک میکنم این مورچه بالدار چیزی نمیتونه باشه جز

.

.

.

.

.

حاصل رابطه نامشروع بین پشه و مورچه .

واقعا خجالت آوره ! واقعا

از همه کسایی که از من ممنونن ، ممنونم و یادتون باشه که یادم می مونه ازم تشکر کردین و ازتون تشکر میکنم !!

ای بابا ظهر شد و از آیدین خبری نیست که نیست !!!

فک کنم آیدین امتحان رو خراب کرده !!!

یه وقتی سر امتحانا می گفتن وقت تمومه برگه ها بالا 

الان باس بمون بگن وقت تمومه شلوارا رو بکشید بالا، اندازه کافی ریدیم،بلکم زیاده از حد حتی ...


پاسخ:
نه عزیزم ، اینترنتم قطع بود!

خواهش می کنم قابلی نداشت

من ندیدم!!!ولی حسابی به دیدگاه های آقا حمید خندیدم!
پاسخ:
ندیدی؟
یکم صبر کن ، میبینی!!!!
نمیخواد بری آیدین خان !!

پستی که من نتونم توش یه دیدگاه خوب بزارم از نظر من خوب نیست!!

بعدشم من سریال قطره ای عبرت رو مسخره کردم نکنه تو هم میلیاردر رو مسخره کردی ؟!!!

قطره ای عبرت همون کلید اسرار جدیده دیگه !!!!

یه تاکسی شخصی اومد مسافر بزنه بد تاکسی خطیه نزاشت

اومد بزور یارو رو برد تو ماشین خودش بد یه کم جلوتر تصادف کرد!!

(کلید اسرار)

پاسخ:
نه بابا! میلیاردر مسخره نداره کـ!!!

خیلی جالب بودشبیه یکی ازعکسات بود ناراحت نشی شوخی کردم

پاسخ:
لطف دارید!
هیما خانم برای اینکه از کف درتون بیارم بگم که من دیدم پست آیدین که چنگی به دل نمیزنه و نمیشه واسش دیدگاه گذاشت من پستش رو تکمیل کردم !!!
پاسخ:
پست من چنگی به دل نمیزنه؟ :(
من میرم ... :(

آیدین تصویر جالب بود 

من همش داشتم به این فکر میکردم که کی 15 ثانیه میشه .


واییییییی آقا حمید عجب شیطنتی ، یادم باشه این بلا رو سر دوستم بیارم .



من در کف پست و کامنت ها و ارتباطشون موندم
پاسخ:
:))

خیلی باحال بود آقا حمید!!!!!!!!!!!!!!!!!

چه جالب!!!!!!!!!

D:D:D:D:D:D:

:)):)):)):)):))

باید برم عینک بگیرم :|
پاسخ:
اِ؟ ندیی؟ یا خیلی واضح دیدی؟
ِD:
خواهش میکنم عارفه خانم !!

اعصابم الان خورده دیگه !! هنوز اون صحنه رو تو فیلم پیدا نکردم!!
البته بگم من چون فرداییش امتحان زبان داشتم فیلم خارجی نگاه کردما !! وگرنه فقط صدا و سیما رو عشقه و سریال بسیار آموزنده " قطره ای عبرت " !


پاسخ:
فقط میلیاردرو عشقه!
اه ه ه ه ه ه ه ه
چه طبیعی

پاسخ:
منم همینو میگم!
واااااااااااااااااااااای!!!چقد خندیدم آقا حمید!!!!!!!
همشو لایک میکنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))))))))))))
پاسخ:
لایک داره مگه؟
این جمله ها رو اینجا نوشتم که سریع به آرزوی بزرگت برسی !!
پاسخ:
چه کاریه!؟ نخواستیم عاغا!
همون جای اصلیش بذاری بهتره!

کصافطا وقتی من بودم اینجوری بازی نمی‌کردنا...

.

.

.

.

( مانوئل ژوزه در حال تماشای بازی پرسپولیس و ملوان)

دیشب داشتم یه فیلم جنگی نگاه میکردم همش آدم کشی و جنگ بود

همین که مامانم اومد تو بگه شام حاضره یهو دیدم دو نفر دارن لب میگیرن وسط جنگ
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا اینکه آبروم رفت به کنار هرچی دوباره دنبال اون صحنه گشتم پیداش نکردم


پاسخ:
ما . شانس . نداریم!
آ.ن: حالا چرا دوباره دنبال اون صحنه میگشتی؟
امروز گوشی عممو رو بدون این که بفهمه برداشتم و اسمم رو از “اسم خودم” به ” ۲۰۰۰۹۰۲۲ ” تغییر دادم. بعد با گوشی خودم این پیامک رو براش فرستادم:
” مشترک گرامی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما، به عرض میرساند شما در قرعه کشی همراه اول به مناسبت عید سعید فطر، برنده یک دستگاه خودروی mazda 3 شده اید. ضمن عرض تبریک لطفا جهت دریافت جایزه عدد (یه عدد ده رقمی)
را به همین شماره بفرستید.
هیچکس تنها نیست. همراه اول
بنده خدا از ظهر تا حالا بالای بیست بار اون کد(عدد ده رقمی) رو داره برام میفرسته و من هر دفعه بهش جواب میدم:
…” مشترک گرامی کد ارسالی شما صحیح نمیباشد.لطفا مجددا ارسال فرمائید”
الان اسمس داده : برو گمشو  همراه اول
منم اسمس دادم: مشترک گرامی حالا که فحش میدهید مزدا که سهل است دسته بیل هم بهتون نمیدیم
پاسخ:
=))!!! وااااااااااااااااااای! از سر و روت ایده میریزه!
آیدین جان ببخش ولی دقیقا برای سه سال پیشه.
پاسخ:
خواهش میکنم!
این کجاش خطای دیده؟!
پاسخ:
اِ؟ تو هم دیدی؟
خیلی جالبه نه!؟ خطای دید به این میگن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی