کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خود به خود حل میشه...

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

زنی با سر و صورت کبود و زخمی سراغ دکتر روانشناس میره ..

دکتر می پرسه : چه اتفاقی افتاده؟

خانم در جواب میگه:

دکتر، دیگه نمی دونم چکار کنم.

هر وقت شوهرم عصبانی و ناراحت میاد خونه،

منو زیر مشت و لگد له می کنه و عصبانیتش رو سر من خالی می کنه !!!

دکتر گفت: خب دوای دردت پیش منه :

هر وقت شوهرت عصبانی و ناراحت اومد خونه، یه فنجون چای سبز بردار

و شروع کن به قرقره کردن. و این کار رو ادامه بده.

دو هفته بعد،اون خانم با ظاهری سالم و سرزنده پیش دکتر برگشت !!!

خانم گفت:

دکتر، پیشنهادتون فوق العاده بود.

هر بار شوهرم عصبانی و ناراحت اومد خونه،

من شروع کردم به قرقره کردن چای و شوهرم دیگه به من کاری نداشت!!!

دکتر گفت:

میبینی؟! اگه جلوی زبونت رو بگیری خیلی چیزا خود به خود حل میشن !

  • ۹۲/۰۳/۲۲
  • محمدرضا اکبری

خانم ها

دکتر

چای

زن

شوهر

دیدگاه‌ها (۳)

نــــــــــــــــــــــــع!!!!با داداش محمد بودم:-)
پاسخ:
منور نمودی اینجا رو!
ســــــلام عرض شد:D منو یادت اومد داداش؟
پاسخ:
آ.ن: با منی!؟ (آیدین هستم)
✔: بله نگین خانوم! حال شما خوبه ایشالا؟! خوش میگذره تعطیلات؟
با کلامی می شود اعجاز کرد
با کلامی تلخ و تند
می شود ناسازگاری ساز کرد
خنده ها را گریه کرد
رشته ی پیوند ها را پاره کرد
با کلامی مهربان چون سر انگشت نسیم
می شود هر عقده ای را باز کرد
رشته های پاره را پیوند زد
دوستی آغاز کرد
با کلامی می شود اعجاز کرد


(خواستم یکم بار ادبی اینجا رو بالا ببرم.پستتون جالب بود.ممنون!)
پاسخ:
بـــه بــــه!
شعر زیبایی بود! بسی خوشمان آمد!
✔ خواهش! خوشحال میشیم میبینیم سر میزنید به کمی تا قسمتی طنز!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی