کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

خیالات امتحانات

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

انسان‌ها در اواسط فصل امتحانات به دلیل فشار درس خواندن (نه که من یکسره خوندم و اصن نیومدم اینجا!) فکر‌هایی به سرشون می‌زنه که واقعاً عجیبه!‌

 

 

اما من امسال که تقریبا سال آخر بود تصمین گرفتم فکرهای جالبم رو روی کاغذ استیکر یادداشت کنم. و اکنون که فصل عزیز امتحانات به پایان رسیده در خدمت شما می‌دهم:

زنگ بزنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بگی یه ماشین می‌خوام!

 آخر شبا رفتگرا سوار جاروهاشون بشن برن خونه!

 موهات فر باشه، روش پیتزا بپزی!

 خانواده مذهبی باشه اسم دخترو بذاره سیندر الله!

 شب خواب ببینی که 1 ماهه داری میری سرکار، صبح که بیدار شدی حقوقــشو بگیری!

 پشه ها به جای اینکه خونمون رو بمکن، میومدن چربی‌های اضافه‌ی بدنمون رو می‌مکیدن!

 ماهی از آب در بیاد تو ساحل سیگارشو بکشه برگرده تو آب!

 همسر دلخواهت رو از بین گزینه‌های موجود دانلود کنی!

 بوق زدن ممنوع باشه ماشینتو بذاری رو ویبره

 هر پشه ای وارد خونه‌ت شه درجا تبدیل شه به یه تراول 50 تومنی!

رو مانیتورت مگس بشینه، با موس بگیریش، بندازیش تو ریسایکل بین!!

 سایه ات سفید باشه!!!!

 تو گوگل سرچ می کردی نیمه‌ی گم‌شده‌ی من عکساشو واست می آورد راحت پیداش می کردی!

 شامپو ضدِ شوره بخوری، دلشوره‌هات تموم بشه!

و خوشبختانه اینجا بود که فصل امتحانات تموم شد!!

آیا شما هم از این فکرا کردین!‌؟ راستی! امتحانات خوب بود؟!

دیدگاه‌ها (۲۱)

سلام

خدا رو شکر فصل امتحانات تموم شد و گرنه شما نابود میشدین
  • مرسانا جعفری
  • وضع من از ایناام خراب تر بود
    شبی که فرداش امتحان تاریخ داشتیم خواب دیدم که:با ناصر الدین شاه رفتم ماه عسل:)))
    من که کلا داشتم ثانیه ها رو می شمردم امتحانات تموم شه بریم پی کارمون اصن نرسیدم همچین فکرایی بکنم!!
    متاسفانه برای من فصل امتحانات دیر تموم شد به طوریکه در اواخر امتحانات مجبور بودم به مانند فیلم Beautiful Mind توهمات ذهنی خودم رو نادیده بگیرم.
    کلا خیلی با پشه مشکل داری!
    اصلن در این دوران افکاری ماوراء اینها به کله بنده خطور میکرد...-_-بد وضعیتی بود...
  • احسان ایرانی
  • سلام
    آورین به ذهن خلاقت آیدین =))

    من که بیشتر خوابم میگیره
    وقتی امتحان ندارم تا صبح بیدارما
    ولی شب امتحان سر ساعت 10 دیگه یهوش میشم :|
    سلام !

    من یه سوال داشتم !

    آیا منم می تونم جز یک طنزی ها باشم !

    یعنی منم می تونم با شما تبادل لینک داشته باشم !

    یعنی منم می تونم اسم وبلاگم تو اون منوی سمت راستی نمایان شه !
    پاسخ:
    همه می‌تونن یک‌طنزی باشند. اما یکم طول می‌کشه! هیشکی یه روزه یک‌طنزی نشده! منتظر حضورت هستیم!
    چه قد من الآن پیتزا دوس دارم اصن! :|
    من سعی کردم خودمو بیشتر با فیلم مشغول کنم تو این دوره طلایی!این افکار فقط وقت آدمو میگیرن الکی!
  • عرشیا منصوری
  • کاملا موافقم که در زمان امتحانات دیوار گچی از کتاب درس جذاب تر میشه.
    ولی یه خاطره از من !
    روز آخر بهمون یه برگه دادند ارزیابی اساتید منم از معلم ورزشمون بدم میومد و این شد:
    استادم گفت:
    چرا تو ارزشیابی اساتید بهم ۱۲ دادی؟
    بهش گفتم:
    من به شما ۱۲ ندادم شما خودت ۱۲ گرفتی:|
    هاااااای دلم.یکم خنک شد.
    می دونم دلت می خواد جای من باشی ;)
  • کمند سلیمانی
  • و اینکه اگه تو خر نمیزدی پس کی میزد؟؟؟؟؟؟از اون حرفا بودا!
    پاسخ:
    :|
  • کمند سلیمانی
  • آیدین مجبورم نکن اون جمله ی معروفه کولاکو بگما!

    پهنا و قطرت که یکیه چی میگی؟؟؟؟؟؟یه طول داری دیگه فقط!!!!

    پاسخ:
    :))
    شدیم تک بعدی!!!

    :((

    ما فردا زبان داریـــــــم :((

    کمند :))

    من فکر و خیالات به سرم نمیزد! هر ورق از کتابمو که میدیدم خندم میگرف :| و به این فک میردم که اون موقع سر کلاس دقیقا چیکار میکردم. همش یا جینگیل بینگیل کشیده بودیم و نوشته بودیم! یا هم کلا سفید بود :|


    کاش شامپو ضدّشوره واقعا باشه، و خوبه که نیمه ی گمشدت تو گوگل نیس! سیندر الله =))

    پاسخ:
    اشکال نداره. واسه شما هم بزودی تموم میشه!!
    آخه همش در حال درس خوندن بود الان بجا فعل خوندن از فعل جویدن باید استفاده کنم برا آی .این همه کتاب جوید باید فقط 20 بگیره.👓
  • کمند سلیمانی
  • +++ مى گم کلن به تشکىل خانواده علاق داره ب شددت!
    آیدین جان
    نیمه گمشده؟ !!!!
    بهههله
    :))
    آیدین اسطوره خرزنی!!!

    پاسخ:
    نه!! اونو بیخیال شو! شوخی کردم
  • کمند سلیمانی
  • 😂😂چرا بهار؟؟؟؟آدم باىد تنوع نمره اى داشته باشه دىگه 😁
    کمند شخصا که نه شخصن اگه 19 مشاهده کنم تو کارنامه آیدین هیچی چون خشوتتش زیاده نمیگم چیکار میکنم😃
    پاسخ:
    :| خدا رحم کنه!
  • کمند سلیمانی
  • حالا اگرم بر فرض مثال پشه بجای خون چربی می مکید که بازم برای تو فرقی نمی کرد می کرد؟ :|

    ولی با این قضیه کاملا موافقم"زنگ بزنی آژانس بین المللی انرژی اتمی، بگی یه ماشین می‌خوام!"

    ولی ترجیحا زنگ می زنم ناسا یه موشک واسم بفرستن اینطوری هم کلاسش هم سرعتش بیشتر!

    و در آخر اینکه همگان شاهدن چقدر بدجور خر میزدی در این دوران!!:||

    پاسخ:
    من!!!؟؟؟؟ اشتباه دیدین بابا!!‌
    نه دیگه افکار زیبای این مدلی، روزای عادی به ذهن من میرسن! ولی موقع امتحانا فقط مث بچه ی آدم نشستم رمان خوندم!
    + من هنوز باورم نمیشه!!
    ++ خوش بذگــــــــــــــــــره!! ^_^
    پاسخ:
    + منم اول باور نداشتم، مشقامو خوب نوشتم، بابام ...
    ++ همچنین! بازم بیاین این طرفا!
  • علیرضا همتی فارسانی
  • سلام 
    می تونیم تبادل لینک داشته باشیم

    مطالبت هم خیلی جالب بو د
    ممنون
     

    پاسخ:
    زیبا می‌نویسید. اما موضوعات مرتبط نیست. پوزش.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی