کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دخترها و کامپیوتر

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۰۶ ب.ظ

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم،

دختره : بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید،

گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها:))

گفت :چاره ای نیس!

هیچی دیگه ، پول تک تک آیکونا رو جداگانه ازش گرفتم ...

 

  بزودی: خندانک (smiley) در قسمت دیدگاه  

  بزودی: نویسنده ی جدید (؟)  

دیدگاه‌ها (۴)

از اون جایی که گفتی منتظر پیشنهادات و انتقاداتم هستی 

میخوام ازت انتقاد کنم:


پس اسمایلیا کووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو؟


پاسخ:
گفتم کـــــ..ــ  بزوD .
تو  هم استاد ایده ای که!!!

پاسخ:
مرسی واقعا" !

آخجون اسمایلی

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




پاسخ:
منتظر دیگر انتقادها و پیشنهادهای شما هستیم.
1- این در درجه ی اول بدجنسی پسرا رو میرسونه!
2- خیلییییی کم پیدا میشن چینین دختران مایه ی ننگی!!
+لینک منو حدف کن! دارم پاکش میکنم اون وبلاگه رو!!
پاسخ:
من کـ زیاد میبینم!
[+ لینک حذف شد.]
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی