کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دلشادم

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

من ندارم زن و از بی زنی ام دلشادم

از زن و غر زدن روز و شبش آزادم

نه کسی منتظرم هست که شب برگردم

نه گرفتم دل و نه قلوه به جایش دادم

زن ذلیلی نکشم هیچ نه در روز و نه شب

نرود از سر ذلت به هوا فریادم

“هر زنی عشق طلا دارد و بس٬ شکی نیست”

نکته ای بود که فرمود به من استادم

شرح زن نیست کمی٬ بلکه کتابی است قطور

چه کنم چیز دگر نیست از آن در یادم

هر کسی حرف مرا خبط و خطا می خواند

محض اثبات نظرهای خودم آمادم

زن نگیر – از من اگر می شنوی- عاقل باش!

مثل من باش که خوشبخت ترین افرادم

مادرم خواست که زن گیرم و آدم گردم

نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم!

هیچ کس نیست که شیرین شود از بهر دلم

نه برای دل هر دختر و زن فرهادم

الغرض زن که گرفتی نزنی داد که: “من

از چه رو در ته این چاه به رو افتادم؟”

  • ۹۲/۰۳/۲۸
  • محمدرضا اکبری

دختر

مادر

شب

زن

کتاب

استاد

دیدگاه‌ها (۳)

«نگرفتم زن و هرگز نشدم من آدم

فقط این مصرعش درسته!!

جووووووووووووووونِ من !؟؟؟!!!

ما در به در دنبال شوهر اصن!!!شما چی ؟!

خودتون رو نمیگین؟!



پاسخ:
ما کـ واسمون مهم نیست!

OMG

اینا همش حرفه!!!

بذار یکم بزرگ بشین، نظرتون 360 درجه برمیگرده!!!

همه اول همینو میگن!!!

ما دخترا هم میگیم!!!:دی!!!

ولی ندیدم تا حالا کسی این حرفو بزنه و روش وایسه!!!(جدی جدی گفتم!)

پاسخ:
دخترا کـ الآن در به در دنبال شوهر ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی