کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دلم هوس هلو کرده

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ق.ظ

دﺧتره تو فیسبوک پست زﺩﻩ : دلم هوس هلو کرده :|
600 ﻫﺰﺍﺭ ﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﺧﻮﺭﺩﻩ :|
6000 ﺗﺎ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ :|
ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﻫﻢ ﭘﺎﯼ ﭘﺴﺖ جوﻥ ﺩﺍﺩﻥ!
ﯾﻪ ﺳﺮﯼ هم ﺍﺷﮏ ﺷﻮﻕ ﺭﯾﺨﺘﻦ!

 
ﺍﻭﻧﻮﺥ ﻣﻦ اینجا مثلِ شاطر ﻧﻭﻧﻮﺍ ﺗﻨﺪ ﺗﻨﺪ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﮐﺴﯽ دیدگاه نمیذاره!
اخه این درسته؟؟؟

  • ۹۲/۰۵/۲۲
  • آیدین

لایک

فیس بوک

دیدگاه‌ها (۱۰)

خسته نباشید :)

[صرفا جهت ارائه ی دیدگاه!]

من مِره فــــــــــربان!!!!!

اون وقت شاطر نونوا ینی چی؟! :|
(ص 70، زبان فارسی دوم دبیرستان(نظری)) :دی
راس میگی ...
:))


ما که دیدگاه میذاریم :d
پاسخ:
ممنون.
خب منم یه چی بگم: آیدین و بقیه ( من که دیگه گیج شدم اینجا کی به کیه ، چند تا نویسنده داره )  میشه بگی خودت دقیقا چند وقت یه بار به بقیه وبا سر میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته در کنارش هم بگم که پستات واقعا عالیه و من این روزا با همه مشغله ها و درگیریام سعی میکنم بیام گرچه خیلی وقتا در حدی زمان کم دارم یا از خستگی در حال بیهوشیم که دیگه نمیتونم کامنت بذارم اما در همین جا از همتون بابت پستای پر انرژی ممنونم

پاسخ:
راستش منم مثه شما.
به وب بقیه سر میزنم و آدرسشونو تو یه صفحه واسه خودم گذاشتم کـ توش لیست وب هایی کـ باید بهشون سر بزنم رو نوشتم و تقریباً هر روز چک میکنم و البته بیشترشون هر یه ماه یه بار آپدیت میشن.

در مورد کمی تا قسمتی طنزم نظر لطفتونه ، من چندین بار اینو گفتم کـ اگه احیاناً کمی تا قسمتی طنز وبلاگ خوبیه ، بخاطر وجود شما و از همه مهمتر نفس خود وبلاگه.
نوشته های ما فقط موضوع رو میگه، نقد اصلی [کـ وظیفه ی طنزه] توی دیدگاه ها اتفاق میافته. دلیل اینکه اصرار میکنم دیدگاه بذارید هم همینه.
اونایی کـ واسش کآمنت گذاشتن چِقَدِ بی جنبه بودن باو!!!!
پس شما عدالت رو چی تعبیر میکنی؟!
تو این مدرسه چی به شما یاد میدن؟!:دی
پاسخ:
K = 0.5 m v^2
:|
چرا الکی میگی؟!
پس ما اینجا نخودیم؟!
هعی دیدگاه میذاریم
هعی!
پاسخ:
ببخشید.
من بقیه دوستان رو عرض کردم!

شک نکن که این چیزی جز عدالت نیس!!!

چرا درست نباشه!؟


[من یه سوال بپرسم؟چرا توی پُستت "فیسبوک" سر همه ولی توی کلمات کلیدی جداست؟ :دی!]

پاسخ:
چون ببخشید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی