کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

دونه های انار

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ق.ظ

یکی از برنامه های زندگیم واسه آینده اینه که یه انارو بازش کنم بشمرم،

ببینم چند تا دونه انار واقعا توشه !!! خیلی برام سؤاله …

موز رو شمردم فقط یه دونه توش بود :|

  • ۹۲/۰۳/۳۱
  • آیدین

انار

موز

دیدگاه‌ها (۷)

من شمردم 940 تا
حالا باور نداری خودت برو بشمار
ظاهر بینی همینه دیگه...!!
پاسخ:
نه بابا ، همش شوخیه!
چه برنامه ی پیچیده ای واسه زندگیت انتخاب کردیا :|
واقعا هدف بزرگی تو زندگیت داری
موفق باشی :)
پاسخ:
ممنون ، آدم همیشه باید برنامه های بلند مدت تو زندگیش داشته باشه!

موفق باشی!!

شمردی ماروهم در جریان بذار!!

پاسخ:
چشم ، حتماً!
آفرین آفرین! برنامه های خوبی داری! برات آرزوی موفقیت میکنم!
+دیدی نیومدم؟! :دی الآنم چون از 12 گذشته و روز تموم شده اومدم!!
پاسخ:
خیلی کوفتی!
دونه موز رو شمردی ؟ عجب حوصله ای داری بابا
پاسخ:
=))
مردم چه برنامه های بلندمدتی دارن!
به وبلاگمون سر بزنید.قالبو عوض کردم
پاسخ:
بعله!
من واسه تک تک لحظه های زندگیم برنامه دارن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی