کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

راه های موفقیت

جمعه, ۲ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!
حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!
اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!!!!!!!! 


ک.ف : شغل مناسب شغلی نیست که لزوما پول خوبی از توش دربیاد.

شغل مناسب شغلیه که هر روز صبح بتونی از خودت بپرسی امروز برم یا نرم ؟

  • ۹۲/۰۱/۰۲
  • حمیدرضا مرادی

شغل مناسب

موفقیت

راه های موفقیت

پول

دیدگاه‌ها (۳)

دقیقققققا!
منم که پیش دبستانی میرفتم، هر روز صب مامانم بهم میگفت اگه خیلی خوابت میاد نرو مدرسه! من دیوونه هم پا میشدم میرفتم! الآن انقد حسرت اون روزا رو میخورم!

پاسخ:
زندگی حسرت دیروز و غم فردا است !!

بله

مدیر یکی از شرکتها هستن ایشون...

وااااااااااااای...با "ک.ف" شدید موافقم...


شغل خوب رو دایی من داره..دیر میره، زود میاد، بعضیوقتا نمیره، یه سره مسافرته!!!:دی

پاسخ:
خوش به حال دایی تون !!
ببخشیدا ولی میشه بگید شغلش چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی