کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

راک هم مارو قبول داره!!

دوشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۲ ب.ظ



ک.ف : بعد از کار تو معدن سخت ترین کار دنیا نزدیک شدن به کنترل تلویزیونه وقتی بقیه دارن سریال میبینن !


  • ۹۲/۰۱/۰۵
  • حمیدرضا مرادی

دیدگاه‌ها (۱۴)

خیلی باحاله

اما...کمبود محبت موجب خودشیفتگی می شود!!

 

خب اولا اینکه ما ایفیلم و تماشا نداریم یعنی تا یه مدت داشتیم اما از مهر یا آبان به اینور دیگه قطع شده.

ظاهرا این جور که داداشم میگه کم کم کانالیی که با ماهواره استانی میشه دید کم میشه تا مردم ست تاب باکس بگیرن ، از اون جایی که بابای ما هم دیگه واسه این جور وسیله ها پول نمیدن در نتیجه سریال دیدن پر.

و تازه من و داداشی حسرت به دل دیدن سریال خارجی هاییم بیشتر ، آخه ایرانی ها رو شبکه چرتو پرتای استانی هی پخش میکنن.

آره رها جون اینم از مزایا یا معایب مادر کارمند داشتنه.
پاسخ:
بعله مادر منم کارمند بود الان بازنشسته شده !!

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ !!!!!!!

از کلاس پنجم؟؟؟

خیدایا !!!!!!!!!!!:دی!

من هیچی بلد نیستم (بجز نیمرو،املت،ماکارونی،پیتزا،سیب زمینی و دیگر فست فودها:دی!)(خسته نباشم)

پاسخ:
چقد کدبانو !!
الان چه فرقی با من داری ؟؟ منم اینا رو بلدم که !!
واقعا در جامعه امروز زن و مرد دیگه با هم هیچ فرقی ندارن !!

ممنون اینم پیشنهاد خوبیه .

البته من یکی که فقط سال های اول که آشپزی رو یاد گرفته بودم غذا میسوزوندم ( سال سوم تا پنجم ابتدایی)  ( اگه الان خودمو چشم نزنم)دیگه الان برا خودم کوکب خانوم شدم. ( آیکون کوکب خانوم)


پیشنهادی داری واسه بعد از رفتن مهمون که مثل یخ وانرم؟ به این شدیدا احتیاج دارم.


پاسخ:
چه خوبه که غذا رو نمی سوزونید !!
بعد مهمونی هم هر کار کنید نمیشه از وا رفتن بعدش جلوگیری کرد !! اگر هم باشه من نمیدونم !!
استعداد و نبوغ هویجور داره فوران میکنه اما...
پاسخ:
اما چی؟؟؟

نکات ریز خانه داریو معمولا خانومای خانه دار یاد میدن!!!


پاسخ:
شاید ولی تو کتابا هم هست !!

رها جون سفره های یه بار مصرف خیلی شیک هست که قیافش هیچ فرقی با سفره های معمولی نداره، میشه از اونا برای مهمون استفاده کرد، یا اینکه سفره های شیک پارچه ای بندازی و بعد روش سفره های یه بار مصرف ساده بندازی این طوری هم خوشگله هم دیگه پاک کردن نداره.


البته واسه ما و مهمونامون این مهمه که تو چند لحظه بشه سفره رو گوله کرد و دور انداخت  و دیگه درگیر تمیز کردنش نشد.

پاسخ:
دستتون درد نکنه هیما خانم بابت این نکات ریز خانه داری که اشاره کردین !!
منم یه ترفند موذیانه بلدم :

هر وقت غذا سوخت یک عدد پیاز متوسط رو پــــوست بگیرید و بدون اینکه خوردش کنید در غذا بریزید . باعث میشه که بوی بد سوختگی در پیاز جذب بشه هــنگام  کشیدن غذا رو پیاز را بردارید!! 

آخه زشته جلوی مهمون سفره یبار مصرف انداخت

ما فقط تو مسافرتا ازش استفاده میکنیم.

پاسخ:
نه بابا چه زشتی داره !!
الان سفره یه بار مصرف مجلسی هم اونم از خود سفره هم بهتره !!
اصن این قدر خوشگله که آدم دلش نمیاد بعد از یه بار مصرف بندازدش دور !!

اسم سریال رو نیار که دلم خونه .

یه عمر یه ربع اول هر سریالی رو به لطف باباجون نمیشد ببینیم به خاطر این اخبار کوفتی . همش هم میگفتن این سریاله رو هزار بار دیگه تلوزیون نشون میده .

پاسخ:
خب این سریالا رو با وجود شبکه های iFilm و تماشا و ....هزاربار دیگه مشون داده میشه دیگه !!

خب رها جون سفره یه بار مصرف بگیرین ، دیگه پاک کردن نخواد.

منم کاکملا باهات موافقم سفره پاک کردن خیلی اعصاب داغون کنه .


پاسخ:
بعله سفره یه بار مصرف راهی بود که منو از سفره پاک کردن نجات داد!!

منم اگه میرفتم یه سفره ی 4نفره پاک میکردم اینو نمیگفتم

مهم سفره ی 1000 نفره ی مهموناس

مخصوصا قسمتی که بچه ها میشینن... اه اه


پاسخ:
نه واقعا حق با شماست!!

نه خیرم

سخت ترین کار دنیا سفره پاک کردنه

هر وقت سفره پاک کردی اونوقت میفهمی من چی میگم...


کنترل تلویزیون فقط یه شوک کوچیکه که بعد از دو دقیقه حل میشه...

پاسخ:
من همیشه دارم سفره پاک می کنم !!
اصلا از این کار بدم نمیاد !!
البته وقتی مهمون میاد خونمون برای این که ریا نشه من سفره پاک نمی کنم !!


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی