کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

رفیق

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۲ ق.ظ

رفیق رو از هر طرف بخونی همون رفیقه !!!

 

قیفر :|

 

اِ! نشد کـ!

 

انقد گیر ندین بخش متفرقه رو قوی تر کن!

من همون پست طنز بزارم جالبتره! :|

  • ۹۲/۰۷/۱۰
  • آیدین

دوست

دیدگاه‌ها (۱۱)

قیفر هم باحاله ها.

اصلا خوبه این کلمه هم اضافه بشه بعضیا رفیق نیستند که همون قیفر براشون بهتره.

آقا من مشکل دارم چرا همه فکر میکنن مریمو برعکس کنی بازم میشه مریم؟
نمیشه بخدا
میشه میرم
مثه رفیق تو
are hamun tanzo bezar mn k ba tanz bishtar hal mikonm

سر جاش هس

اما...

5.63 !!!!!!!!!!!

پاسخ:
نه بابا!
هنوز 4.18ـه کـ!
اشتباه دیدی!

:|

:O

پیج رنــــــــک ؟؟؟!!!؟؟؟؟!!!؟!!!!!!!!!

:O

پاسخ:
پیج رنک چی!؟
سر جاشه!
آره همین کارو کن
اصن متفرقه رو وا بده!
مجهول ;)
پاسخ:
میگم من همون طنز بذارم بهتره ها!

=))

این الآن مثلا متفرقه بود؟ :|

پاسخ:
قرار بود باشه! نشد!

بنظرم مسخره بود!!!
ببخشین که خیلی رک و راس گفتم

!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

خخخخخخخخخ =))
خیلی باحال بود :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی