کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

زن معمولی

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ

دارم به این فکر میکنم کـ:

آﺩﻡ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﯾﻪ ﺯﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﮕﯿﺮﻩ

ﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﻣﺮﻭﺭ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﻭ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﻭ ﺳﺎﯾﺮ ﻗﻄﻌﺎﺗﺶ ﺭو ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺍﺭﺯﻭﻧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺩ!

  • ۹۲/۰۵/۱۹
  • آیدین

زن

دیدگاه‌ها (۱۰)

بخشوده شدی :-؟
آری! اگه بگیم مردا به اندازه ی خانوما به زیباییشون میرسن زیاده روی کردیم! ولی اگه در مورد پسرا همینو بگیم، هیچم زیاده روی نکردیم!!
میشه بگی جامعه ی آماریت دقیقا از کیا تشکیل میشه که این درصدا رو میگی؟!
میتونم بگم 50 درصد پسرایی که من میبینم بیشتر از یه ساعت برای درست کردن خودشون وقت میذارن!!
واسه طنزه!؟ با چشم خودم دارم میبینم دیگه!! مگه این که واسه طنز خودشونو این شکلی بکنن بیان بیرون مثلا!!
پاسخ:
بیشتر از یک ساعت!!!!!!!!!!؟
خیلی اغراق آمیز بود.

1% پسرا برن عمل بینی؟!

مطمئنی؟!

من که پیشونیمو عمل کرده بودم، توی مطب دکتر نصف بشتر کسایی که نشسته بودن پسر بودن!!

توی اتاق پانسمان هم که منشیِ میخواست بخیه هامو بکشه، من بودم و دوتا پسر و یه دختر (!) !!!

که هر سه تاشون هم عمل زیبایی بینی داشتن! :دی!

در ضمن، بیشتر پسرا هم از اتو مو استفاده میکنن تا سشوار !!من بیشتر پسرایی که دیدم از اتو مو استفاده کردن!(مگر اینکه موهاشون در حد کچلی کوتاه باشه!:دی)

پاسخ:
آخه اینایی کـ من میبینم موهاشون به اتو نمیکشه
در ضمن.
مگه مرض داره سشوار نکشه اتو بکشه!؟

کلا خوشم میاد که "رها" توی هر دو مورد بود!!!

والا!کلا شانسِ که من دارم دیگه!

رها کیه؟!پرفسور بـ اون گندگیو اونجا نمی بینی؟!!!!!!!!
پاسخ:
ببخشید ، یکم این پنل قاطی کرد ، این باکس اسم ها و دیدگاه ها تو هم رفت ، من دیدگاه رها رو واسه شیوا خوندم ، تو رو واسه رها ...
توجه: ت+ازه=تازه!
:دی
زن معمولی؟ :|
اون وقت شما ها سختتون نمیشه اون جوری؟!
هم پول جراحی زیبایی و دیگر قطعات خودتونو بدین هم همسرتونو؟! ت
ازه این روزا خرج مردا هم که در این زمینه دست کمی از خرج خانوما نداره!
 بلکه بیشتر هم هست! :|
پاسخ:
اگه بگیم مردا به اندازه ی زن ها به زیباییشون میرسن کـ اغراق کردیم.
چون 90% از پسرا مهمترین حرکتی کـ رو موشون میزنن سشواره. [پسرا کلاً فقط به موهاشون میرسن]
9% هم از اتوی مو استفاده میکنن.
اون یک درصد هم نهایتاً برن لک برداری و عمل بینی.
باور کنید اینایی کـ میگن آرایش و اینجور چیزا فقط و فقط واسه طنزه!!!
من به عمرم چنین چیزی رو ندیدم. [بجز چندتا عکس تو فیسبوک]
شما هم با این فکراتون :|
حالا واجبه به این چیزا فک کنی؟!
پاسخ:
نه هنوز!
بعد دقیقا زن غیر معمولی چجوریه؟!
پاسخ:
بیخیال رها !!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی