کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سردشه! بفهم خواهشا!

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳ ب.ظ

مردها وقتی‌ یه زن بهشون میگه سردمه،

به سه دسته تقسیم میشن:

اونایی که بغل می‌کنن

اونایی که ژاکتشونو میدن

احمق‌هایی‌ که میگن: منم !

 

✔ به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با شلوار کردی دور زد !

  • ۹۲/۰۲/۲۶
  • محمدرضا اکبری

شلوار کردی

زن

مرد

دیدگاه‌ها (۸)

اصـــــــولا بیخیال شدن من امکان نداره!!
پاسخ:
همه میدونیم اینو!
حالا خواهشا این یه دفعه رو بیخیال شو!

نظرای من چرا حذف میشه؟؟؟

نه،چرا واقعا؟؟؟

پاسخ:
آ.ن: شما نظری دادی واسه این مطلب که حذف شده؟!
عامیانه؟؟!
عامیانه نوشتن با غلط نوشتن فرق داره خب!
همین جوری چیزای غلط بین مردم جا میفته دیگه!!
پاسخ:
آ.ن: خواهشا بیخیال شو!

ژاکت کجا، جاکت کجا!!!

من خوندم جاکُت!فکر کردم یه نوع لباس جدیده!

پاسخ:
معذرت!
بزن بریم پرنیان! D:

جاکتشونو میدن یعنی چی؟

یعنی کتشونو میدن ؟؟


من عاشق حرکت سومم!!!یعنی به طور کامل فرد مورد نظر ضایع میشه!!!

پاسخ:
منظورم ژاکت بود D:
!! اصلاح شد !!
کیانا! پیش به سوی فرصت های طلایی!
خواهشا غلطه!
تازگیا غلط املاییاتون کم شده! از نظر دستوری هم پیشرفت کردین! نباید همین فرصت های کوچولو رو از دست بدم! :دی
پاسخ:
ما اینجا عامیانه مینویسیم!
خواهشا به "خواهشا" گیر ندید دیگه! D:
آ.ن: محمد جان ، خواهشا دیگه اشتباه ننویس.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی