کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

سوپرمارکت حسن بقال

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۱ ب.ظ

در سوپر مارکت حسن بقال         میوه و خشکبار هم داریم
شیرموز، آب انبه، آب زرشک         شلغم شهسوار هم داریم
کود مرغوب نوع حیوانی            پشگل سبزوار هم داریم!
ویفر و بیسکویت و چیپس و پفک          پشمک دسته دار هم داریم
و برای دماغ سوزاندن             یک اتوی بخار هم داریم
چه کسی گفته که در این دولت            ادعا و شعار هم داریم؟
بین بازاریان ولی روراست           اندکی افتخار هم داریم
نه ببخشید قافیه این بود           اندکی احتکار هم داریم!
راستی وام های کم بهره           تا 3 میلیون دلار هم داریم!
وقت رانندگی مواظب باش          چون که ما خرسوار هم داریم
با همین هجوهای بی سرو ته         اندکی اعتبار هم داریم
هی نخندید، با شما هستم         سر بالای دار هم داریم!

  • ۹۱/۱۱/۲۲
  • آیدین

سوپر مارکت

شعر طنز

دیدگاه‌ها (۲۰)

نه؟

چرا نه؟

آدم باید به حرف بزرگترش گوش بده!!!!

درسته دیگه!

باید بیای!
من کوتاه نمیام :|

پرنیان جان!

کوچکتری گفتن،بزرگتری گفتن!

ما قدیما جرات(جرئت!) نداشتیم رو حرف دوستمون که یه روز از ما بزرگتر بود حرف بزنیم!

آدم باید در این جور مواقع بگه "چشم"!

مگه نه آیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
نه!

دعا؟؟؟

فک کنم دیگه نیاز نباشه!

چون حالش خیلی بده!

دلم براش میسوزه!

پاسخ:
خدا شفاش بده
ببخشید قراره دعا بکنیم یا قربون هم دیگه بریم !!
من رفتم دعا کنم ( البته اگه دعام اجابت بشه!!)
پاسخ:
دعا کن ، اجابت میشه
رها!نه نه نه!

پرنیان جان!

من بیشترم دیگه!!!!!!

آیدین تو دیگه چی میگی این وسط؟؟!!

الان من و پرنیان داریم با هم بحث میکنیم!

چرا میپری وسط حرف دوتا خانوم با شخصیت و محترم؟

پاسخ:
ببخشید ، ولی این حرف های دو تا خانم با شخصیت و محترم واسه منم میاد!

بـــله!

ممنون از توجه به جای شما!

پاسخ:
خواهش میکنم
ا رها چونه نزن!من!
پاسخ:
راس میبگه ، ارزون حساب کن مشتری شه

پرنیان؟

کی میره این همه راهو!!!

من اول از همه گفتم!

پس من بیشترم!


پاسخ:
چه بحث عمیقی دارین شما دو تا!

قربونت بده ،نگو

یبار واست توضیحشو دادم که!

پاسخ:
آها! باشه!
من بیشترترترترترترترترترترترترتر !
پاسخ:
باشه دیگه بابا!
من خیلی بیشترترترتر!!!!
رها خوبی ازخودته.من بیشترترترتر!
پاسخ:
خب حالا! واسه هم نوشابه وا نکنید!

همتون خیلی خوبین!

عاشق همتونم...

پاسخ:
قربونت.
قشنگ بود! درست بود!!
+ دعا میکنیم رها. ایشالا خوب میشه...
پاسخ:
مرسی.
رها ما هم براش دعا میکنیم امیدوارم هر چه زودتر خوب شه
(یادم رفت چی میخواستم بگم :| )
پاسخ:
ینی تا اون حد!

خیلی ممنون

o:-)


پاسخ:
خواهش میکنم.

چیز خاصی نفهمیدم!

ولی تصادفت منو یاد یه چیزی انداخت!

عارفه!(میدونم که د اری اینو میخونی!)

سهیل تصادف کرده،ریه هاش پاره شده،دنده هاش شکسته،خون زیادی هم ازش رفته!!!!

الانم تو ICU ئه!!!!ممکنه بره تو کما!تازه نفس هم نمیتونه بکشه!!!!

معینا گفت براش دعا کنین!!!!!!!!

اگه اون بمیره، نفس معینا هم ....!


همه لطفا براش دعا کنین!

پاسخ:
دعا میکنیم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی