کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شعری از ایرج میرزا

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر

من گرفتم تو نگیر

چه اسیری که ز دنیا شده ام 

من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر

یاد آن روز بخیر

زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر

من گرفتم تو نگیر

یاد آن روز که آزاد ز غم ها بودم

تک و تنها بودم

زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر

من گرفتم تو نگیر

بودم آن روز من از طایفه دُرد کشان

بودم از جمع خوشان

خوشی از دست برون رفت و شدم لات و فقیر

من گرفتم تو نگیر

ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم

بستر راحت و نرم

زن مگیر ؛ ار نه شود خوابگهت لای حصیر

من گرفتم تو نگیر

بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم

مستحق به لگدم

چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر

من گرفتم تو نگیر

من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام

خر همسر شده ام

می دهد یونجه به من جای پنیر

من گرفتم تو نگیر

  • ۹۲/۰۶/۰۷
  • علی رضا

زن

مجرد

شوهر

خر

دیدگاه‌ها (۲۰)

بهههههههههههههله!!!
بچه های 1 طنز بنده ی آپی کردم ک کمی ب شما هم ربط داره!البته ب همه مربوطه ها اما ی تیکش دیگه خیلی ب شما ربطداره!لطف کنین تشریف بیارین :(
پاسخ:
آ.ن: چشم، حتماً
بِدو آدرس رها و ستاره رو بده بِدو ها!
پاسخ:
وبلاگ رها
وبلاگ ستاره رو ندارم.
P:<
پاسخ:
:|
باشه بازم ازاین مطالب میذارم
پاسخ:
باشه بذار
ازچه نظرمزاحم نیستی؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
از نظر رد شدن از وسط دو نفر
Mn masalan b u goftampesaram!yani pesare mn IQ!
mn key goftam mn pesaram?
پاسخ:
نمیخواد بگی
ممنون که بلاخره یه شعری از ایرج گذاشتید . یه شعر معروفش هم است که می گه: 
هر کس که ____________          دائم _________باشد
__________نمایدش بلاشک          گر__________باشد

جاهای خالی سانسور شده
پاسخ:
بدون سانسورشو از کجاها میتونیم تهیه کنیم؟!؟!؟

آ.ن:
هر کس کـ نمود ... بازی
دایم به ذکر علیل باشد
سوزاک نمایدش بلاش
گر دختر جبرئیل باشد
بــــــــــــــــــــــــــــــــــدوبیاکه از منتظری دربیای
پاسخ:
باشه
باشه
باشه
باشه
پس منتظرباش
پاسخ:
باشه
باشه
باشه
پس منتظرباش
پاسخ:
باشه
باشه
پس منتظرباش
پاسخ:
باشه

درباره ی زنابدحرف میزنی!!!حالیـــــــــــــــــــــت می کنم

پاسخ:
منتظریم
KhoOb shod k khodet fahmiDpesaram!
پاسخ:
مگه پسری؟
آ.ن: یکم اشتباه خوندیا!
Bache jun akhe u ro cheb i  posta?
پاسخ:
ببخشید جناب پرفسور
ما رو ببخش
یادم رفت از شما اجازه بگیرم
هیچ کاری بی دلیل نیست * :|
پاسخ:
بازم بعله
هر کاری بی دلیل نیست :))

پاسخ:
بعله
یه شعربهت میگم برودانلودکن دیگه کاملادخترابختشون می خوابه
پاسخ:
بگو میشنوم
اوه خواب اون مردبه جای اینکه روزنش تسلط داشته باشه زنه روشوهرش داره پس اون بی لیاقتی مردوداره نشون میده
پاسخ:
نه این مرده دار به مرد های مجرد نصیحت میکنه
ایرج میرزا گفته؟
نترسیده بره خونه زنش زندش نذاره؟؟؟
پاسخ:
نه
آخه در گوش من گفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی