کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شما یادتون نیس.

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۵ ب.ظ

یه روز مامان بزرگم(خدا بیامرز) داش واسه نوه هاش نقل میگفت.

روبه دخدرا کرد و گفت شما یادتون نیس، قدیما دخدرا خاسدگار هاشون رو رد میکردن.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.

   عاغا"فمنیست بازی هم نیست، اینم نمیذاشتم میمردم.

   مامان بزرگ طنُاز بود ما داشتیم؟

   خدا بیامرزه.

 

 

  • ۹۱/۱۰/۲۷
  • pou 617

مامان بزرگ

شوهر

طنز

دیدگاه‌ها (۶)

بله بله!!

کیانا جان من دقیقا به همین نتیجه رسیدم.

هیچ امیدی نیست . 

پاسخ:
مگه مشکل قلط املاعی چیه؟
اسلن کی گفته املای درستش اونه که شمه میگین؟
+من دیگه از خیر غلط املایی گرفتن از شما گذشتم! چون هیچ تاثیر مثبتی نمیبینم در این زمینه!!
++فعلا البته! شاید بعدا نظرم عوض شد!!
پاسخ:
ممنون ما هم رازی ایم

هی روزگار .

کو خواستگار آخه؟

پاسخ:
نگران نباشین. پیدا میشه.

بــــــــــــــــــــــــــله

خیلی ممنون!!!!!!!

پاسخ:
خواهش میکنم.

آقا پویا

یه سوال!!!!!

شما فک کردی که ما نمیدونیم طناز یا نقل ینی چی؟؟؟

که مثه کتاب ادبیات "*" میذاری بعد توضیح اضافه میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


(راستی امروز من دیگه رها شدم!!!!!!!!!!)

پاسخ:
رها شدین پس از قید وبند شقایق بودن.
حالا که شما میدونی پس همه میدونن منم حذفش میکنم.
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ.
ببخشید.
صرفا" شوخی بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی