کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان - قسمت سوم

جمعه, ۲۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

شیخ را گفتند نیاز به مسکن کم شده
شیخ بگفت : و نیاز به قبر زیاد !
و مریدان گریستندی!!

  • ۹۲/۰۴/۲۱
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۱۳)

آره کِه!
باشه خسیس دیگه کـ نمینوسم!مینویسم کِه!!
پاسخ:
خسته نباشید!
کسره هم داره !!؟ =))
دِهَ مگه فقط ماله تواِ؟
خو منم میخوام خلاصه بنویسم!!!تازشم من بـ و چـ و هم اینجوری مینویسم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
خب بـ و چـ هم خوبه.
ولی اون کـ رو لطفاً ...
حالا ببین!اصا من چقد رکورد میزنم اینجا!!!
پاسخ:
یعنی چی!!!
کـ ِ من رو برداشتی میگی رکورد!؟
شما همون دِهَ ـ خودتونو بنویس!!!
خدا از این شیخ نگذره کـ هی این مریدان رو به گریه میندازه!
پاسخ:
تا حالا ندیده بودم کـ یه نفر کـ رو اینطوری بنویسه!
گریستن کم بود!! باید با حلق آویز کردن مریدان تموم میشد!
پاسخ:
=))
از نظر من که عالی بود! واقعا ممنون!

پاسخ:

خواهش میکنم ، شما قسمت جدیدو بخون.

بله!!!

فهمیدم!!!

تشکر...!!!:)

این پیام رو یکی به من نظر داد منم بهش عمل کردم.. تو رو به امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش..ممنون
پاسخ:
فک نکنم فرستادن یه پیام به 20 نفر دیگه نکته مثبتی داشته باشه!
و از شناختی کـ نسبت به حضرت زینب (س) دارم شک ندارم این حرفا کاملاً اشتباهه.
کاش یکم زود باور نباشیم!
شما سریال نذارین سنگین ترین!والا...پستای عادیتون باحال تره
پاسخ:
ببخشید! این یه قسمت اینطوری بود!
ک.ف: سریال شیخ و مریدانم یه سری پست های عادی اند!!
نفهمیدم!
پاسخ:
ک.ف : همین چند جمله خیلی مطالب عمیقی داره!!
شیخ علت کم بودن نیاز به مسکن رو پایین بودن امید به زندگی و مرگ و میر زیاد مردم دونسته!! 
یه مفهوم مخفی هم داره که اینه : مسئولین خیلی خوشحالن که نیاز به مسکن کم شده و فک میکنن کاری که اونا کردن باعث بهتر شدن اوضاع مردم و عدم نیاز مردم به مسکن شده ولی ازین غافلن که علت اصلی کاهش نیاز به مسکن یه چــــــــــــــیز دیگـست!!
امیدوارم حالا متوجه شده باشی
  • پویا دولتی
  • خیلی هم زیاد.
    پاسخ:
    ک.ف : خیلی خیلی هم زیاد!!
    آخه یکم به فکر مردم باشید
    آخه اونا چی جوری این همه خط رو بخونن
    یکم کم تر بنویسید
    پاسخ:
    برو خودتو مسخره کن!
    ک.ف : همین چند تا خط رو اگه متوجه شده باشی ،میفهمی که دیگه نیازی به کش دار کردن موضوع نیست علیرضا خان!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی