کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان - قسمت نخست

چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

روزی مریدان نزد شیخ رفتند و از او پرسیدند:
یا شیخ! فیلترینگ بدتر است یا کم بودن پهنای باند؟ 

شیخ نگاه معنی‌ داری به آنها کرد و فرمود:
هیچکدام! چیزی در اینترنت هست که از هر دوی اینها بدتر و اعصاب خردکن تر است!

مریدان با حیرت به شیخ نگریستند و فرمودند:
یا شیخ! از فیلترینگ بدتر چیست؟

شیخ فرمود: “مشاهده این لینک تنها برای اعضا سایت امکان پذیر است. برای ثبت‌ نام اینجا کلیک کنید”!

بعد از این سخن، مریدان نعره‌ها زدند و گریبان پاره کردندی و لپ‌ تاپ‌ های خود را به زمین کوبیدندی، فغان کشان به رشته کوه های آلپ پناه بردندی!!

  • ۹۲/۰۴/۱۹
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۱۲)

واقعا عذابیه!
http://tanz01.ir
با سلام
بسیار زیبا
می خواستم این داستان ها رو تو وبم بزارم
گفتم قانون کپی رایت رو رعایت کنم:d
تو یه کاور پست ها می زارم
مشکلی که نداره
پاسخ:
نه ، بذار راحت باش.
فقط لطفاً کپی رایت رو رعایت کن.
ممنون.
:))
منتظر قسمت های بعدی!!!
آخ چه شیخ فهمیده ای!
اینقدر از این شیخ ها خوشم میاد!
پاسخ:
منم!
قسمت اول که تکراری بود باید ببینیم بعد چی میشه
پاسخ:
بالاخره تو این بیست و هفت قسمت قسمت های غیرتکراری واسه شما هم پیدا میشه!!
گل گفتی ... 
من هم تحت تاثیر قرار گرفتم! نزدیک بود لپتاپم را به زمین بکوبم ... 
پاسخ:
ببین!
اگه بخوای این کارائی کـ مریدان تو این 30 قسمت میکنن رو تکرار کنی هیچی ازت باقی نمیمونه ها!
این لپ تاپ یه قسمتش بود!
ک.ف : تو رو خدا لپ تاپتو نشکون که دیگه سخته دوباره مثلشو بخری!!
  • میــرزا حکیـم
  • عجب!..
    جالب بود..
    پاسخ:
    ممنون!
    قسمت های بعدیش جالب تره!
    راااس میگه!!
    من که اینو میبینم کلا بیخیال مطلب میشم!
    پاسخ:
    آ.ن: من خیلی وقتا کـ واقعا نیاز دارم ، مجبور میشم ثبت نام کنم :(
    ک.ف : من گاهی عضو میشم و گاهی هم بیخیال مطلب!! در موارد بیخیال شدن حرف هایی هم به صاحب سایت میزنم !!
    شیخ هم مثل ما تجربه کرده بود
    پاسخ:
    آ.ن: صد در صد!
    ک.ف : شیخ کلی تجربه دیگه هم داره که در قسمت های آینده خدمتتون عرض میکنم!!
    باحال بود :))
    عجب شیخی!
    راستم میگه! بسی زجر آور!
    دستتون درد نکنه!
    پاسخ:
    آ.ن: خواهش میکنم. ممنون. [در مورد شیخ باید بگم کـ تازه کجاشو دیدی!!!]
    ک.ف : شیخ الشاب هستند ایشون !! کاملا مشکلات جوانان رو درک میکنن!!
    همین؟!
    پاسخ:
    ک.ف : بعله دیگه همین!!
    این یک سریالکه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی