کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

شیخ و مریدان - قسمت یازدهم

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

درباره سریال | آرشیو قسمت ها | نویسنده: حمیدرضا مرادی | با همکاری: آیدین همتی

  

روزی یکی از مریدان پریشان حال ، به نزد شیخ آمد و عرض کرد : یا شیخ خوابی دیدم بس ناگوار!
 
فرمود: بنال ببینم تعبیرش چه بُوَد ؟
 
گفت : خواب مردمانی دیدم که از تنشان گوشت همی کندند و گوشت را به دهانشان همی گذاردند.
 
رنگ از رخسار شیخ پرید ، فرمود : به گمانم زمان پرداخت یارانه ها رسیده !
 
پس مریدان رم کردند و چهارنعل به صحرا همی گریختند.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ک.ف : دوستان پرسیده بودن که چرا من نویسندم ولی آیدین پست میکنه؟

 از زمینه های همکاری کردن پست کردن و ویرایش و دادن کمک های فکریه! من و آیدین هم نداریم.

من به خاطر گرقتن گواهینامه و آیین نامه و کلاس هاش وقت پست کردن ندارم اینه که آیدین زحمت شو میکشه!

البته 2 قسمت آخر رو هم آیدین اضافه کرده!

در کل مهم رضایت شماست از شیخ و مریدانش!!

ازین که نرسیدم به دیدگاه هاتون پاسخ یدم عذر میخوام!!

  • ۹۲/۰۴/۲۹
  • آیدین

سریال طنز شیخ و مریدان

دیدگاه‌ها (۸)

من فک کردم فقط خودم پرسیدم!
وگرنه منم میدونم جمع بسته میشه!!
پاسخ:
رها هم پرسید.
دگرگونی ناگهانی ادبیات شیخ کشته منو!!
پاسخ:
به هر حال شیخه دیگه ... !
سلام لینکتون کردم لطفا لینکم کنید
چقدر این مریدا کابوسای مخوف و هولناک میبینن!
× مرسی!
پاسخ:
بعله دیگه!
"بنال" رو خوب اومدی!!
اعصابمونو خط خطی کردن این مریدا!!
پاسخ:
=))
آقا حمید اون دوستان  چند نفر بودن مگه؟!
پاسخ:
2 نفرم تو زبان فارسی جمع بسته میشه!
خدا رو شکر دیگه گریه نکردن!
ممنون ازتون!
پاسخ:
خواهش میکنم.
عجب تعبیری!
به به!

دیگه نعره نزدن؟!
پاسخ:
نه دیگه!
همینش کلیه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی