کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

عید دیدنی

دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۶ ب.ظ

نظر به اینکه عید دیدنی به صورت رفت و برگشت انجام میشه

و با توجه به گرانیهای اخیر جهت رفاه حال مردم

سال ۹۲ عید دیدنی به صورت حذفی برگزار میشود!

  • ۹۱/۱۱/۲۳
  • آیدین

نوروز 92

عید دیدنی

سال نو 92

دیدگاه‌ها (۸)

پرنیان :| !!!!!!!


آیدین، میشه منظورتو بگی لطفا ؟؟!!خواهش میکنم!

پاسخ:
منظوری نداشتم بخدا!
فوق العاده بود !!
فقط با این فامیلا که ما داریم فک کنم کارمون به وقت اضافه و ضیافت پنالتی ها بکشه !!
پاسخ:
=)) ضیافت پنالتی ها رو خوب اومدی!

به دل نمیگیرم!

ولی بگو ینی چی؟لطفا!

پاسخ:
کلی گفتم ، منظور خاصی نداشتم.

ببخشید!

what do you mean ؟؟؟

منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
هیچی ، به دل نگیر

حذفی؟؟؟؟؟؟؟

برای فوتباله؟؟؟

من نمیدونم چیه!

پاسخ:
اشکال نداره ، تو اونایی کـ بهت مربوطه هم نمیدونی چیه!
من از این عید دیدنی ها اصن خوشم نمیاد :| اصن نمیذارن آدم بخوابه جلو بخاری :|
من این کد امنیتیو خداییش درست میزنما :| ولی میگه اشتباهه :|
چرا من انقدر به این :| علاقه مند شدم اخه :|
پاسخ:
بعله! من بین جمله ها «،» میذارم ، شما «:|» !
صفحه ی 95 و 96 زبان فارسی!!
جان من اینو بچسبون به یه دیواری، جایی! یه جایی که خیلی تو دید باشه!!
پاسخ:
برگزار؟
چشم ، اصلاح شد.
من اطلاعاتم در مورد فوتبال و اصطلاحاتش در حد صفره! جهت اطلاع!!
حذفی را توضیح دهید!!
+برگزار! :|
پاسخ:
دو تیم با هم بازی میکنن ، هر کی باخت حذفی میشه.
به صورت تک بازی انجام میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی