کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

فقط یه دختر ایرانی!

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۷ ب.ظ

فقط یه دختر ایرانی میتونه،

وقتی تو کوچه داره راه میره دم هر خونه که شیشه رفلکس داره وایسته،

خودشو چک و مرتب کنه

و تو دلش بگه : به به من چقد خوشگلم !

 

✔ ﻫﺮﮐﯽ ﺗﻮﻧﺴﺖ ۳ ﺑﺎﺭ تند ﺑﮕﻪ:

“ﭼﻪ ﮊﺳﺖ ﺯﺷﺘﯽ”

دیدگاه‌ها (۶)

به دور اول نمیکشه!
پاسخ:
"ژست زشت"؟!    خیـــــلی سخته!!!

خب چه اشکالی داره ، حالا خداییش یه کم زیاده روی هست که البته خود منم عادت دارم تو شیشه و آینه هر ماشین و شیشه مغازه ها یه نگاه به خودم بندازم . اما پسرا هم دیگه از اون ور بوم افتادند ، غیر از عده اندکی که حالشو دارند ساعت ها به موهاشون ور برن بقیه شعارشون هر چه شلخته تر بهتره.

کاش پسرا هم روزی یه بار به آینه نگاه میکردند.

پاسخ:
این شلخته هایی که شما میگی، تو ظاهر پسرا خیــــــلی کم دیده میشه!
حالا شاید پسرا نسبت به دخترا شلخته باشن، اما خیلیاشون به ظاهرشون میرسن!
بعدشم پسرا ته تهش باید یه لباس خوب بپوشن و موشون رو مرتب کنن دیگه! اینم دیگه نیازی به هر 10دقیقه چک کردن نداره!
دخترا هرلحظه باید نگران این باشن که شالشون بد نمونه و آرایششون پاک نشده باشه و ...
هرچند که بنظرم دخترای الآن (برخلاف ظاهرشون) خیـــــــلی شلخته ترن!!
پاسخ زیبایی به کی؟چی؟کجا؟مدرسان شریف؟؟؟!!
هان؟!
لطف کن نظرتو ترجمه کن!=>واسه پست تئاتر
پاسخ:
ترجمه نمودم!
من حرف حق رو قبول دارم!
البته لازم به ذکره کـ استثنا هم وجود داره!!
پاسخ:
استثنا که حتما وجود داره!!! شکی نیس توش!
قبول دارم!!(چرا دروغ بگم خب!)
پاسخ:
خداروشکر که قبول کردی
اینی شما می فرمایید مال 4سال پیشه.الان پسرا هم اینجورین!(در ضمن من کلی گفتما!نمیگم استثنا نداره!!!!!!!!)
پاسخ:
:-؟ تا حدی قبول دارم!
اما خداییش اعتماد به سقف دخترا تو این زمینه خیـــــــلی بالاتره!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی