کمی تا قسمتی طنز

جدیدترین مطالب طنز

به زودی همچین راه میفتد که کف کنید!

پیام های کوتاه
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه‌ها
  • ۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۴۷ - ناشناس
    عجب!
نویسندگان

قلت املایی

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۳ ب.ظ

آغا “کصافط” اینتوری نوشته میشه:

“کثافت”

گفطم یادعاوری کنم بچه حا 6 روظ دیگه میرن مدرثه قلت املایی هاشونو گردن ما ننداظن!

  • ۹۲/۰۶/۲۵
  • آیدین

غلط املایی

دیدگاه‌ها (۵)

سلام درکل وبلاگ مزخرف و بی نمکی داری

میدونی چرا ؟چون یه دونه مطلب مینویسی توش 3 تا کلمه ست بیا سایت بزرگ من یاد بگیر منتظر جوابت هم هستم بای

www.every-dl.ir

پاسخ:
ممنون کـ نظر دادی.
سایت بزرگتم دیدم.

اینم دیدگاه من کـ تو سایتت گذاشتم: [کـ حذف کردی!]

سلام.
گفتی «به سایت بزرگم سر بزن»
وبلاگت رو دیدم. روی میهن بلاگه دیگه!؟
بازدیدات کـ معلومه فیکه! چون از سایتای اسپمر استفاده میکنی.
راستی! از هدرت معلومه کـ چیز زیادی از گرافیک و اینا نمیدونی!
قالبتم کـ همون قالب downloadha.comـه کـ البته تو از دانلود ها نگرفتی! تو از pcnano.ir گرفتی!!!
درست گفتم!؟
راستی، ممنون کـ ما رو لینک کردی!
هر وقت ادبیاتتو قوی تر کردی و تونستی درست صحبت کنی بیا تو نهمین وبلاگ برتر پارسی و دیدگاهت رو بنویس.
با تشکر
آیدین همتی
سردبیر وبلاگ کمی تا قسمتی طنز

شما نمیخواد یادآوری کنی!! به هر حال غلط املایی های ما گردن شماس!!
من از وقتی این جا رو میخونم هی دچار شک و تردید املایی میشم!
به واژه ی کلیدی ای اشاره کردی!! :|
ننداظن اینجوری نیسط مگه:
ننداضن
پاسخ:
نمیدونم!
والا
حر کی میخات بیات ، بحش املاع یات بتم
پاسخ:
نه! شما مرسی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی